Geluidenbank vermist........

Lei

"Music Is The Best"
Hoi allemaal,

Ik heb onlangs een Yamaha SY-22 op de kop getikt voor weinig, maar waar ik pas later achterkwam is dat de "internal" geluidenbank er niet (meer) in zit. De "preset" bank is er natuurlijk nog wel.

En dat is jammer!

Een speurtocht op internet leerde me dat vrijwel alles omtrent dit synthesizertje er niet meer is.

Wie kan mij helpen?

Bij voorbaat dank,

groeten,

Cornel Leijdekkers

:koffie:

Is er echt geen SY22 of TG33 eigenaar die me kan helpen?

Ook niet voor een lekker wijntje of zo? 8~

Hallo, ik vond de oproep per ongeluk, maar kan eventueel helpen.
Ik heb nog een oude sy22 liggen met een samengestelde internal bank van de beste geluiden die ik toen kon vinden erin. Ik kan die van synth naar synth overzetten. Ook is het mogelijk de sy te resetten naar factory settings, ik moet alleen even herinneren hoe dat ook al weer ging.

Laat maar weten of ik kan helpen.

Ik zag hier nog een geluidenbank in de goot liggen. Lag wel een zwerver op te slapen.:D

Ja sorry had me lolbroek aan en me feestneus op 8o)

Maar heb je het nou al gefixt?

Misschien is het gefixt. Het schijnt dat een factory reset die geluidenbank kan terugtoveren, en daar ben ik naar op zoek.

[nee, dat staat niet in de manual, voordat er allerlei varianten van RTFM worden gesuggereerd ;{]

En anders kan ik eventueel bij een ander forumlid terecht om fysiek contact te maken met een andere SY22. :halleluja

Het is gelukt.
Dankzij een TG33/SY22 editor had ik in een vloek en een scheet weer de internal soundbank terug.
:okdan:

Dus daar komt die lucht vandaan! :D

Back