MV 8000 + VGA

Status
Please reply by conversation.

L56

I can has synthsaiser?
Wie o wie heeft er 1 en wil er vanaf.

Dus heb je een MV 8000 the koop in goede staat (van niet roker en zeker geen brandplekken erop) voor rond 900 euro? Laat het even weten?

Woon je in limburg en heb je er een sport van gemaakt om onder 10 verschillende namen MV's te verkopen die van over de hele wereld haalt en met de zelfde foto's overal te koop zet, dan hoef je niet te reageren. :duivels: m.a.w. geen handelaren svp.

Ja ik weet dat er diverse MV8800's te koop staanen ik heb geen 1500 euro. :-)

Verder ben ik heel ruimdenkend hoor (dus heb je een MV8800 en wil je er voor 1000 euro vanaf, dan ben ik wel te porren, maar laten we het maar houden op een MV8000+VGA) :-)

kthxbye!

L56

Zonder VGA optie mag eigenlijk ook wel, maar dan toch voor niet meer dan een euro of 700 (want het gaat me 200 euro kosten om er vga in te krijgen ;)

Nee, het moet met VGA exoansie zijn of anders niet. Los zijn ze niet meer te krijgen.

bah kan niet editten. Wat een vga exoansie is weet ik eigenlijk ook niet. Zal wel expansie moeten zijn.

voor een 8800 wil ik max 1200 neertellen, (Weet het, tis een long shot, maar misschien ben je zenuwachtig dat je de 8800 niet meer kwijt kunt nadat de 9000 is geintroduceerd in januari*)

* Dit is slechts een gerucht wat de ronde doet op mvnation.com in het basement subforum...en dus pure speculatie, wat dan weer prima past op een marktplaats.

Bedankt voor uw aandacht en meedenken. Ik ben inmiddels voorzien! :)

Status
Please reply by conversation.
Back