Navond!

l-rs

Stamgast
Lees het forum al een tijdje en nu eindelijk mezelf ook ingeschreven. Zag dat iedereen zich netjes voorstelt (zoals het hoort) dus ik blijf niet achter.

Maak van alles wat, veel acid en electro/detroit spul. Als het goed is staat in de signature wat ik op het moment aan gear heb.

Spreek u!

Lars.

HELLow..

HELLow..

Buenos noches Larz,

Welkom bij d'n ploeg!

hier: :koffie: ! je zult 't NODIG hebben.. ;)

Voordat mensen denken dat ik m'n avatar van rotten.com heb geplukt ;) Dit is het logo van Acid Demons, een naam waaronder ik al sinds jaren m'n deunen uitbreng.

Het is een onschuldig, maar enigszins creepy fotootje van een hoofd waarop mondhygiënisten oefenen, die ik heb opgeleukt in fotosjop. Op z'n tong (wat slecht te zien op dit formaat) ligt een acidsmiley, maar aan jullie wil ik wel kwijt dat het stiekem een ingescande onderzetter van de Xenos is.

:D

Groet!
Lars.

Hoi,

die Acid Demos site ken ik nog wel. Stond veel over de mc-303 over toch? :)

Ga zo je muziek eens luisteren. Precies mijn stijlen...als het goed is. ;)

Klopt ja, indertijd (1997 oid) info over de toen nieuwe MC-303 online gezet. Gebruik 'm nu eigenlijk nooit meer. Hij gaat nog wel aan als ik hoofdschakelaar in 't studiootje overhaal, maar m'n MC-303 hangt niet eens meer aan een MIDI-kabeltje.

Triest, ergens... ;{

;)

Lars

In de trak 'Session One' zit een geluid wat bijna identiek is aan een nummer van Daft punk op Homework (revolution 909?).
SH-101 met flink wat noise door een distortion? Echt opvallend.

www.acid.demon.nl was het toch? ;)

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Welkom bij je verslaving!

Groets

Yawgmoth

Om daar ff op in te haken inderdaad ja

Zit hier nu zelfs sinds vorige week vrijdag en :Z toch aanzienelijk minder als eerst.

Maar dat kan me geen :kont: schelen

Oh ja welkom nog trouwens

OI!!!! :D

Ehm, ik zit even te denken over "Session One", het is de SH-101 die via een Zoom distortionpedaal wordt gejaagd. De mengtafel die daar gebruikt is heb ik niet meer, maar wat ik me herinner is dat we de effect-return van de Zoom weer terugstuurden. Hij ging daardoor heel aardig "gillen". :)

De Acid Demons site (.nl) is al tijden offline. Als straks op 29 januari het eenvoudig wordt om een punt NL domein vast te leggen, ga ik 'm misschien weer opfrissen en online brengen. Nadruk op "misschien"... Hehe...

Lars.

Back