ok, nogmaals dikke blah naar de mensen die continu zitten te blahshitten, want zoals ik hier zie, zijn er nog steeds een aantal apparaten waar ik nooit van heb gehoord.. Daarnaast heb ik nu vooralsnog iemand ten gehore gekregen die mij kon vertellen hoe de fireworx op midi reageerd... daar andere fireworx-gebruikers mij hierover niet konden vertellen omdat ze geen ervaring hadden met deze midi-besturing..
Ik ben ff op zoek gegaan naar dat bosspedaal en ik denk dat 'the untitled' het had over de RC-50 van boss (loopstation) (399 euro).
http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/10544.html
Qua glitch-effect zal dit denk ik erg dicht in de buurt kunnen komen, het mooie is ook nog eens dat je het eigenlijk een gitaar-effect is, dus dat de bediener normaal gesproken zijn handen vrij moet hebben, oftewel, d'r zitten voetpedalen op! Daarnaast is het midi-aan te sturen (+midi tempo sync!).. Dus terwijl je lekker bezig bent met het mixen van je nummers, kun je met je voeten sommige van de effecten bedienen, terwijl een extra midi-sequencer nog wat effecten bedient en bovendien desnoods ook nog wat knoppen op je midi-controller...
zeer interessant als je het mij vraagt.. en een mooie prijs..
de evolver en adrenalin III zie ik niet echt als iets voor mij. De adrenalin is meer een gesequencete delay/filterbank en amplifier-reproducer (of hoe je dat ook noemt..) Het zal denk ik niet op kunnen boksen tegenover de andere effectenbakken.. De evolver leek op eerste gezicht ook erg interessant totdat ik opmerkte dat de audio-inputs beperkt zijn en dan ook nog eens de effecten die je over die inputs kunt zetten bleken in aantal minder te zijn dan dat je over het eigen geproduceerde geluid van de evolver kunt zetten. (alhoewel ik misschien wel ooit eens een evolver zou willen hebben hoor, daar niet van.. het lijkt me een erg leuk beestje om mee te spelen..)
de midi-cv met footpedal effecten is trouwens ook nog steeds een mooie. Ik denk dat ik met die optie nog een tijdje wacht, maar er is grote kans dat ik die optie echt nog eens uit ga werken
over de reactie van nomore met zijn DP4, kan iemand inderdaad vertellen of de bufferunderruns en vertraagtijd op de DP4+ verholpen zijn? Want in dat geval staat de DP4+ hoog in mijn lijstje.. (naast mijn glitch-verbruik is een mooi, vet klinkend effectenbak natuurlijk nooit weg..) Ik heb dan ook net een nieuw 19"rack gebouwd waarin nog 4 plekken open zijn en die DP4 zou er mooi bij passen
nog meer effecten-opties zijn altijd welkom... ik zie deze thread dan ook niet persee als thread voor mij om een keuze te kunnen maken, maar ook als thread die mensen kunnen lezen als zij zelf ook naar een soortgelijk apparaat zoeken.. Dus als er in de toekomst nog een nieuw apparaat uitkomt, post die dan ook gewoon hier...