The Daily Noodle

PSYCHODISKO klinkt wel lekker, is dat puur self playing, zonder sequencer?

Nope idd zonder sequencers ja de KLEE maar die stuurd geen note aan.
Puur modulatie dingen en triggers.
(trouwens de core is een shift register dus niet echt een sequencer)
Het zijn 3 modular sounds en 1 orgel ritme doos in beiden noodles.

de opperhobgoblin :P

Hier ook 's een noodle van mij.
Two

Het is een patch op de dotcom met wat delay/reverb erover.
De klik aan het begin = noodleaar zet de synth aan;
De klik aan het einde = hij zet de synth uit.

En opgenomen met m'n Duet :luv:

http://mono-poly.blogspot.com/2009/05/noodlemono-poly-blue-ghost.html

http://mono-poly.blogspot.com/2009/05/noodlemono-poly-sad-voltage.html

goo.gif

OK.....zal het niet meer doen (:

Kwam er gisteren achter dat ik ook 2 maal een comparator en 2 peak detectors heb. Samen met de Psycho Lfo, VCmixers, VClfo's en 2maal VCDO genoeg materiaal voor handsfree noodles.

Zal binnenkort dan een echte Noodle posten

Ik heb een noodletje! Want ik kon weer voor geen meter slapen vannacht.

Ingrediënten:
Doepfer A-141, A-155, A-109 (alleen VCA), MFB dual LFO, AS VCO-Sub, MFOS dual DC mixer, MFOS 12 dB/oct multimodefilter, MFOS ADSR, Roland SH-101.

Alleen aan het eind even de spanning van het rack waarin de LFO zit die het geheel aanjaagt gehaald om geen fadeout te hoeven maken. Toen bleef tie op een noot hangen dus nog even snel weer aan en uit gezet, da's alles...

Oh ja, ook nog 2 echo's gebruikt

Attachments

• my1stNoodle.mp3
    1,1 MB · Bekeken: 108
Laatst gewijzigd:
Hey mono, ik stop maar met jouw noodles luisteren, want dat is voor mij allemaal veel te :{:{. Klinkt allemaal veel te mooi, en je word er zo hebberig van. Echt kicke geluiden wat je allmaal maakt. :mega:

Hey Falafel dat is een goede start zeg voor een first noodle!

En Onrust bedankt voor de opmerkingen en gewoon af en toe ff kijken of ik wat nieuws op de menukaart gegooid heb.
Of op het forum ff zoeken op [Noodle] dat zet ik altijd in de header als ik een echte noodle heb gepost (dus geen handjes gebruikt of (computer)sequencers)

Ja maar die noodles van jou zijn gewoon veel te gaaf. Kijk ik maak zelf ook altijd in de studio met de kawai 100F noodles(dus alles instellen, en dan los laten en opnemen)met zoveel mogelijk FX. Dan krijg ik ook van die geluiden waar ik wel opgewonden van word, maar als ik jou hoor dan begint bij mij het echt modulair te kriebelen. Die modulaire geluiden komen toch wel het dichtst bij sex.

Merci beaucoup...

Maarreh, zijn sequencers eigenlijk een beetje not-done in noodles? Maakt het wel een stuk moeilijker (interessanter) he?

Back