Onderzoek beweegredenen participatie SF (nieuw)

Onderzoek beweegredenen participatie SF (nieuw)

• Totaal aantal stemmers
    68
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
"Mensen om mij heen vinden het belangrijk dat ik op SF schrijf"

'k Ben nu eenmaal het orakel qua techniek, klanksynthese en op muzikaal gebied.
De huidige opnametechniek en kwaliteit is eigenlijk nog veels te min voor mijn allesovertreffende muziek, maar aangezien ik ook het ultieme ben op sociaal gebied, deel ik bij hoge uitzondering enkele juweeltjes met het gewone volk hier.
:dubbel: 8o)

En uiteraard om:
Om van je stoel te vallen van het lachen... omdat sommige leden zulke onzin uitkramen.

:D

Zou er ook niet bij moeten staan "om dingen te leren ? "

Dan ga ik toch eerder mee met fuse ....

Om mensen af te zeiken.
Om mijn superieure intellect aan de mensen op de dringen.
Omdat het kan.

icon10.gif

Zo,ff verbeterd voor je...:D

hehehe :D

ik denk overigens dat de topicstarter wel kan afstuderen op fuse alleen. 17000 + posts en dan zo'n zelfverheerlijking :D, ik zou er zeker een scriptie over kunnen schrijven.

ook grappig dat je exact kan zien welke forumleden welke opties gekozen hebben in de enquetes. Het komt aardig overeen met het beeld wat ik van mensen heb op basis van hun postgedrag :D

anderen helpen en door anderen geholpen worden

als ik bedenk hoe je pakweg 10 jaar geleden zonder internet en bevriende synthkenners je je boeltje zonder al te veel info aan mekaar moest proberen te knopen/kloten ...

heb de enquete ingevuld , ben eigenlijk erg eenzaam, jullie zijn m'n enige vrienden. en zelfs daarmee kan ik alleen over machines praten.
LOVE, I NEED LOVE en knuffels , veel knuffels , kom op IS DAAR IEMAND ??:stupid

LOL, om piracy te bestrijden :okdan:

(nee, eigenlijk is dat gewoon verveling on the side, kom ook hier om te leren en te delen)

...om alleen maar in te vallen bij threads die niet meer of amper nog bezocht worden 8~
:bekdicht: blijf maar stil dus...

check de bijlage.

opmerkelijk is dat de 3 top posters van SF en audiorecording.be overeenkomen als het gaat om de verhouding tussen zelfgestarte topics en aantal posts

Attachments

• synthf-audiorec.jpg
    synthf-audiorec.jpg
    28,3 KB · Bekeken: 93
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back