synthpower
Nieuwkomer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat heeft-ie slim en ruimtebesparend aangepakt. 2/3 masterkeyboards waarvan 1 waarschijnlijk gekocht is omdat er geen rackversie van was. En de rest in racks.Interessant is het zeldzaam korte lijstje onder het kopje "synthesizers".

Origineel geplaatst door wesko
Toch grappig dat hij ons gewoon 20 jaar voor is!
Origineel geplaatst door Bahamut
met wat dan?
:[> :[>Origineel geplaatst door Bass
Ik luisterde ooit naar Synthesizer Greatest denkende dat er originele versies op stonden..
bleek het allemaal nagespeeld te zijn door een knuppel met teveel apparatuur om tussen de schuifdeuren te blijven...
Ed Starink, je wordt bedankt door vele mensen te vergiftigen met zeer slechte covers van goede componisten als Jarre, Vangelis, OMD, Kraftwerk enz enz..
Ik heb er geen positief woord voor over en ik zal het forum maar besparen hoe ik over deze zogenaamde 'Star Inc' denk...
![]()
:[> :[>

Origineel geplaatst door wesko
Beeeeeetje naief misschien. En je mag je smaak houden, maar betere covers zijn er niet geweest. Heb je iets tegen covers of tegen kale mannen? En ik heb wel slechtere covers/kaffers gehoord hoor.
:[>Origineel geplaatst door Bass
IDD!!!
Yep, ik ben niet tegen covers MITS ze een toevoeging hebben over het origineel OF TOTAAL anders zijn.....Star Inc speelt gewoon ordinair na zonder originaliteit...
De versie van Heaven van DJ Sammy en Do is wel erg house, maar wel goed gedaan IMHO>>>
Ik zou erg graag een cover van Jarre of Kraftwerk willen horen die gemaakt is door Aphex Twin bijvoorbeeld..
Voor de rest horen (slechte) covers gewoon niet op de markt te verschijnen...Helaas is dat met Synthesizer Greatest wel gelukt..Hoe weet ik nog steeds niet...:[>
Origineel geplaatst door Digimod
ha ha ha en nogeens ha ( maar betere covers zijn er niet geweest ) ik val
bijna van mijn stoel ik kom niet meer bij van het lachen wat een grap zeg.
Die moet ik onthouden een hele leuke![]()