Ed Starink

zie ook mijn opmerking over deze man, hier

Zeer fraai verzorgde site! Leuk studiootje ook :P

Interessant is het zeldzaam korte lijstje onder het kopje "synthesizers".
Diegenen die deze dingen kennen, zullen zich echter realiseren dat je met
die paar synths een waanzinnig breed geluids-spectrum binnen bereik hebt.
Alhoewel wat er in die 19" rekken zit natuurlijk ook een beetje helpt :D

Schitterende elpee trouwens, "Synsation".

Interessant is het zeldzaam korte lijstje onder het kopje "synthesizers".
Dat heeft-ie slim en ruimtebesparend aangepakt. 2/3 masterkeyboards waarvan 1 waarschijnlijk gekocht is omdat er geen rackversie van was. En de rest in racks.

Moet zeggen, had geloof ik niet eerder van hem gehoord, z'n naam dan. moet ik me nu :o:

Ik heb geloof ik in 1987 een CD van hem gekregen. Die ga ik weer es ff opzoeken....

kee dannnn!

Krijg ik me inens een flashback nar mijn synthesizer greatest muzikboek.

pfff

ed starink

das lang geleden.

Ik luisterde ooit naar Synthesizer Greatest denkende dat er originele versies op stonden..
bleek het allemaal nagespeeld te zijn door een knuppel met teveel apparatuur om tussen de schuifdeuren te blijven...

Ed Starink, je wordt bedankt door vele mensen te vergiftigen met zeer slechte covers van goede componisten als Jarre, Vangelis, OMD, Kraftwerk enz enz..

Ik heb er geen positief woord voor over en ik zal het forum maar besparen hoe ik over deze zogenaamde 'Star Inc' denk...

:stupid :stupid :[> :[>

Bent u blind of wat?

van de achterzijde van Synthesizer Greatest:

"Recorded and mixed at THE STAR INC. MUSIC STUDIO, HUIZEN-HOLLAND. Engineers: ED STARINK and SANDER BOS. [...] Produced and performed by ED STARINK"!

Origineel geplaatst door Bass
Ik luisterde ooit naar Synthesizer Greatest denkende dat er originele versies op stonden..
bleek het allemaal nagespeeld te zijn door een knuppel met teveel apparatuur om tussen de schuifdeuren te blijven...

Ed Starink, je wordt bedankt door vele mensen te vergiftigen met zeer slechte covers van goede componisten als Jarre, Vangelis, OMD, Kraftwerk enz enz..

Ik heb er geen positief woord voor over en ik zal het forum maar besparen hoe ik over deze zogenaamde 'Star Inc' denk...
:stupid :stupid :[> :[>

Beeeeeetje naief misschien. En je mag je smaak houden, maar betere covers zijn er niet geweest. Heb je iets tegen covers of tegen kale mannen? En ik heb wel slechtere covers/kaffers gehoord hoor.

Ooit zijn eigen werk beluisterd? Ik heb het idee dat je commercieel opgelicht bent en je afreageert op de inhoud.

Hij is trouwens een uitstekend concertpianist... was hij het maar gebleven hoor ik je denken ;)

ha ha ha en nogeens ha ( maar betere covers zijn er niet geweest ) ik val
bijna van mijn stoel ik kom niet meer bij van het lachen wat een grap zeg.
Die moet ik onthouden een hele leuke:peukie:

Origineel geplaatst door wesko
Beeeeeetje naief misschien. En je mag je smaak houden, maar betere covers zijn er niet geweest. Heb je iets tegen covers of tegen kale mannen? En ik heb wel slechtere covers/kaffers gehoord hoor.

IDD!!!

Yep, ik ben niet tegen covers MITS ze een toevoeging hebben over het origineel OF TOTAAL anders zijn.....Star Inc speelt gewoon ordinair na zonder originaliteit...

De versie van Heaven van DJ Sammy en Do is wel erg house, maar wel goed gedaan IMHO>>>
Ik zou erg graag een cover van Jarre of Kraftwerk willen horen die gemaakt is door Aphex Twin bijvoorbeeld..

Voor de rest horen (slechte) covers gewoon niet op de markt te verschijnen...Helaas is dat met Synthesizer Greatest wel gelukt..Hoe weet ik nog steeds niet...=( :[>

Origineel geplaatst door Bass
IDD!!!

Yep, ik ben niet tegen covers MITS ze een toevoeging hebben over het origineel OF TOTAAL anders zijn.....Star Inc speelt gewoon ordinair na zonder originaliteit...

De versie van Heaven van DJ Sammy en Do is wel erg house, maar wel goed gedaan IMHO>>>
Ik zou erg graag een cover van Jarre of Kraftwerk willen horen die gemaakt is door Aphex Twin bijvoorbeeld..

Voor de rest horen (slechte) covers gewoon niet op de markt te verschijnen...Helaas is dat met Synthesizer Greatest wel gelukt..Hoe weet ik nog steeds niet...=( :[>

Tja het is steeds de vraag of een cover 100% moet lijken of niet. En die smaak verschilt best. De band Full Circle (de Nederlandse) speelt de complete top 100 aller tijden vlekkenloos alsof de CD draait. En dat is nie makkelijk. Maar origineel nee. Maar moeilijk? Jo!!

Origineel geplaatst door Digimod
ha ha ha en nogeens ha ( maar betere covers zijn er niet geweest ) ik val
bijna van mijn stoel ik kom niet meer bij van het lachen wat een grap zeg.
Die moet ik onthouden een hele leuke:peukie:

Ik bedoel in dit genre - niet in de hele popmuziek natuurlijk, hou me ten goede want dan mag je me flink uitlachen. Dat we het weer over hetzelfde hebben - en dat hoop ik dan maar. Lekker belangrijk ook allemaal. :)

Back