Ik heb laatst een Kenton Pro DCB MKIII aangeschaft voor mijn Juno 60.
Alles werkt goed behalve dat als ik nu in het betreffende midi track speel op de Juno de noten blijven hangen. (ik gebruik Logic Pro
In ieder ander track heb ik er geen last van als ik hem als master keyboard gebruik zeg maar.
Ik heb nog niet zo heel erg veel verstand/ervaring van/met midi maar het lijkt me een dat de signalen weer terug komen. En zodoende blijven hangen.
Iemand een idee wat ik hier aan moet doen of is er niets aan te doen behalve het midi recieve channel op de kenton op off zetten als je wat wil spelen en opnemen. (midi send en recieve channel staan op verschillende waarden op de Kenton).
Alles werkt goed behalve dat als ik nu in het betreffende midi track speel op de Juno de noten blijven hangen. (ik gebruik Logic Pro
In ieder ander track heb ik er geen last van als ik hem als master keyboard gebruik zeg maar. Ik heb nog niet zo heel erg veel verstand/ervaring van/met midi maar het lijkt me een dat de signalen weer terug komen. En zodoende blijven hangen.
Iemand een idee wat ik hier aan moet doen of is er niets aan te doen behalve het midi recieve channel op de kenton op off zetten als je wat wil spelen en opnemen. (midi send en recieve channel staan op verschillende waarden op de Kenton).