[Hardstyle] Siebzehn - Womenizer

Over het algemeen weet ik je tracks erg te waarderen maar deze neigt toch echt naar Shreek van NC hoor. Je vorige nummer leek ook al erg op keep it coming, ondanks dat de 2e climax anders was. Ik vind het zelf vetter als je nummers maakt die helemaal van jezelf zijn en niet doen denken aan iets bekends.

die vorige leek idd op keep it coming; ik heb de main melo toen ook drastisch veranderd, daarna niet meer gepost. Zelf vind ik deze echt niet op shreek lijken, in welk opzicht vind jij dat? Dat je het zegt is daarentegen wel een compliment ;)

Ik doel echt op de melo. Tuurlijk, de tonen zijn niet allemaal precies hetzelfde, maar veel tonen toch wel.. en het ritme van de melo doet me er ook enigszins aan denken. Naja beetje lastig uit te leggen, want je hoort toch meteen dat ie er erg op lijkt?! :P Ik vind het wel opmerkelijk dat je hem zelf er niet op vindt lijken dan ;) Maar mij maakt het niet uit verder hoor, als andere mensen hem er verder ook niet op vinden lijken zal het aan mij liggen. :)

ik heb hem er eens naast gelegd; zelfs de baseline is anders, misschien toont hij hier en daar een overeenkomst, maar er zijn nog genoeg andere melo's die ook een fis erin hebben zitten:P

Back