Need for life

Luistert heerlijk weg! Klinkt ook heel mooi op m'n nieuwe studiokoptelefoon.
Lekkere frisse smooth sound. Mooi breed ook.
Leuke vocal...
Rond 4 minuten hoor ik wel - volgens mij - wat intersample piekjes tussen je kick en de vocal? Misschien je overall input gain een fractie zachter zetten, of, als je er zin hebt, moeilijker doen :P

Lekkere mix! De drums vind ik wat te druk, maar klinken wel spot on. Ik ben wat meer van je dub werk, maar dit spaced toch ook wel lekker weg :)

Luistert heerlijk weg! Klinkt ook heel mooi op m'n nieuwe studiokoptelefoon.
Lekkere frisse smooth sound. Mooi breed ook.
Leuke vocal...
Rond 4 minuten hoor ik wel - volgens mij - wat intersample piekjes tussen je kick en de vocal? Misschien je overall input gain een fractie zachter zetten, of, als je er zin hebt, moeilijker doen :P
Thanks voor de mooie woorden! Ik had ze niet ontdekt, ik ga nog eens kritisch luisteren :)
Lekkere mix! De drums vind ik wat te druk, maar klinken wel spot on. Ik ben wat meer van je dub werk, maar dit spaced toch ook wel lekker weg :)
Ey thanks kobuz! Ja soms even wat andere avontuurtjes vind ik wel fijn daar leer ik ook weer van. Komen vast nog meer dub trackjes aan!

En na jou comment gelijk ook maar ff jou nieuwe track geluisterd :D.

De track 2x geluisterd, die comment van Dozart is denk ik op 4:02 wat hij bedoeld, maar ik hoor maar 1x wat clipping daar. ik vind dit wel een chille track, fijne mix ook. Enig punt wat ik zou kunnen benoemen, de intro komt mij wat geforceerd over, als in, het voegt wat mij betreft niet zo heel veel toe aan de track als geheel. Als je de track op 1:34 zou laten beginnen (inc die drum fill) dan zou het wat mij betreft ook nog een op zich staande volwaardige track zijn. Nou hoef je dat nie perse zo letterlijk doen, maar om mijn punt te maken zeg maar. Anyway, my 2 cents, en het blijft maar een mening he ;).

Back