Dual monitor op je mek ?

Galo

Ey, n eigen titel, Sjiek!
Hoi,

Heb een G5 aangeschaft, en er zitten 2 uitgangen op mijn vid kaart, een is DVI en de ander is DVI maar dan net wat anders met ronde randjes :-) heb ik dus een verlengstukje voor gekocht maar het probleem is nu dat ik een scherm compleet groen heb gekleurt (die met dat verleng stukje) en een scherm normaal.

Het verleng stukje is dus naar DVI, dan DVI naar VGA en daar zit mijn scherm op.

Weet iemand hoe het komt/kan zijn dat het scherm groen is, lijkt net of hij blauw en rood mist ofzow, zou die conversie naar DVI niet goedgaan dan ?

Bedoel je toevallig niet een ADC als 2e aansluiting?

58692_1.jpg

Jep klopt. zoals als ik kan vinden, zaten deze ook nog op de 1e versie G5's, en zijn bedoelt voor de Crystal Clear Cinema schermen.

Ik heb er thuis ook nog 1 in gebruik icm met zo'n duur DVI-ADC verloopje van Dr Bott.

Justem die dus, en die k*nkerdure veloopstukje heb ik ook gekocht en er opgezet amar dan krijg ik groen beeld, lekker appel kleurtjes enzow maar niet echt de bedoeling, weet iemand of dis niet gewoon een instelling is please...

neen adc naar dvi en daarop een van dvi naar vga, innovatief he :mega:

en weet iemand ook waarom, is toch nie dak nu een nieuwe video plank aan moet gaan schaffen he vond het wel ff genoeg zo me da geld smijte

of iemand nog iets in de aanbieding dan ?

Overigens zal je met die combinatie nooit dezelfde beeldschermkleuren naast erlkaar krijgen heh, ik heb destijds nog 2 dezelfde lcd's naast elkaar gehad (1 via dvi-vga en de ander direct naar vga) en kwa kleur waren ze geheel anders.

Jammer, dan maar ff een nieuwe kaart aanschaffen, voorlopig nog niet over naar de mek dan :D

Ik heb eventueel nog wel een DVI + VGA kaart liggen, weet alleen niet of die ook in de g5 werkt.

pb, me er anders even over.

gr,

John

Overigens zal je met die combinatie nooit dezelfde beeldschermkleuren naast erlkaar krijgen heh, ik heb destijds nog 2 dezelfde lcd's naast elkaar gehad (1 via dvi-vga en de ander direct naar vga) en kwa kleur waren ze geheel anders.

... beetje off-toppic

Dat klopt, maja, da maakt nie zoveel uit, als je bijv je seq. van Cubase op de 1 zet en op de ander je mixer, vst's etc.
je ziet t wel, maar mij persoonlijk stoort t niet :)

grtz!

en weer on-toppic ...

Back