ontz, ontz, ontz!

Te gek, ik hou hélemaaaaal niet van dat soort kabaal, maar hoe je't omschrijft is't bijna alsof ik het wel leuk vind.

Tja, waarom reageer je dan staat toch echt: attentie, noise loversdus niet liefhebbers van rustige serene niemandalletjes.:confused:

Lekker CDtje hoor! HOUD JE HOOFDPIJN is fijn
1 luidruchtige groet van de ONRUST nv propaganda eenheid en politburo

BLAAAAARGH!!!8o)

Laatst gewijzigd:
simon, ik wilde je eerlijk gezegt nog een promotje opsturen. weet je nog die ene paar nummerkes die ik je net na het overkopen van de Ion opstuurde? denk meer aan richting dat, maar 10,000x negatiever!

hoe dan ook, het doet er weinig toe of mensen daar wel of niet fanatiek van zijn. zolang men productieve feedback kan geven (dus niet, 'ik hoor ruis!') dan vind ik het alle moeite waard! mja, ik verwacht niet teveel want de debut is wel gemaakt op traditionele wijze misschien.

so fuck your rhythm, fuck your rhymes, this is your face being fistfucked! :gaap:<--barbarian wail!

simon, ik wilde je eerlijk gezegt nog een promotje opsturen. weet je nog die ene paar nummerkes die ik je net na het overkopen van de Ion opstuurde? denk meer aan richting dat, maar 10,000x negatiever!

Precies! Ik ben ook heel erg benieuwd... da's wat ik bedoelde... dat ik eigenlijk helemaal niet hou van dat soort muziek, maar het wel erg interessant vind als ik het iemand zo hoor omschrijven...

Mijn commentaar was dus ook positief bedoeld.

Hoe is't met de Ion? kHeb ondertussen nog een analoge aanwinst en wat andere vintage hardware...

Nou zijn CD klinkt heel tof, lekker ontspannen partijtje synthnoise. De zang is ook goed(mooie gevoelige ballades). Het zit een beetje tussen sutcliffe jugend, IRM(zang) en synthdrones met noisedrones en scheurende distortionsynth met hier en daar een scheutje brighter death now in. GoegedaanNick!!

...jaaaaaajah...

(zodat-ie niet terug naar binnen kan? :confused: )

Back