Iemand zin om te lachen???

Jamaar de S950 wordt niet meer gemaakt man. Vintage 12bit geluid. Fatboy slim heeft er 2. Het is een klassieker. Hij heeft meer geheugen dan de S900.

Zal ik even jebentziekinjehoofd@hotmail.com aanmaken en 'n bod doen?

Nee hoor, u hoeft hem niet in te pakken. Ik eet het hier wel op. :)

Origineel geplaatst door lo-fi
Jamaar de S950 wordt niet meer gemaakt man. Vintage 12bit geluid.

Sheeeet man! Super cool dude! 8)
Bedenk ik me opeens: Ik heb nog een paar sample modules voor de C-64. Echte 8-bits
Vintage Klassiekers. Daar kan ik dan minstens het dubbele voor vragen. :maffia:

Fatboy

Fatboy

Natuurlijk heeft Fatboy d'r 2...for stereo use...hahaha.

Echt vintage, jaja.

MUUUUUUUUUUUUUUUUHAHHAHA

Ik heb nog een vintage pluk babyhaar in mun fotoalbum. Hoor ik daar iemand 600 euro bieden?

Nou ja we hoeven niet meteen de S950 te gaan afzeiken, want voor bepaalde dingen zoals lekkere crunchy 12bit drums ie het gewoon 'n tof ding (Fatboy Slim, Portishead, Mr.Oizo, FSoL, en vele anderen). En hij is trouwens wel stereo hoor. Dat een of andere debiel denkt dat ie 600 pleuro waard is staat daar verder los van.

Er staat er trouwens nu een op mp, met uitgebreid geheugen, voor de veel normalere prijs van e195,-
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/samplers/2815.htm
.

Origineel geplaatst door senso
Sheeeet man! Super cool dude! 8)
Bedenk ik me opeens: Ik heb nog een paar sample modules voor de C-64. Echte 8-bits
Vintage Klassiekers. Daar kan ik dan minstens het dubbele voor vragen. :maffia:

Maar goed dat ik hem nog voor de originele prijs had dan 8)

Origineel geplaatst door lo-fi

Zal ik even jebentziekinjehoofd@hotmail.com aanmaken en 'n bod doen?

dit lijkt mij wel een vrij zieke optie.

eerst bieden en dan ff bellen

zou als ik jouw was toch maar gewoon € 800 bieden voor je het weet is ie weg tegen de gevraagde prijs :D :D :D

Wel erg duur.
Ik zelf heb een 12 bit Yamaha TX16W Sampler 2 jaar geleden voor zo'n 180 euro gekocht.
Vond dat duur zat en ze zijn nu goedkoper.
Dus als je na zompig 12 bit geluid op zoek bent koop dan liever een tx16W.

ik heb trouwens zowie zo het idee dat de massainflatie al is doorgedrongen in de tweede hands gear markt. de meest enorme bedragen worden voor sommige dingen gevraagd

Pfuh, ik heb de MPX-1 van Tiesto in m'n rack hangen. En ik ben ZO'N fan van Tiesto...

Back