2012 : polar shift -> aarde veranderd?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dat geeft ze 'houvast'.. ik snap het wel.. :D

De zonnestorm heeft de aarde al reeds bereikt.. AAARGHHH! GMRRlppppttt..piepp....pei..kkggggg krr.. ppprr..tt

...hier hoor je alleen nog zachte ruis..

warnings_timeline_24817.png

spannend geluid! klinkt als een preset uit m'n korg M1 :)

er is ook een ander serieuze theorie: vreemde geluiden gehoord worden zouden de tekenen zijn van de Christelijke eindtijd dat de mens geoordeeld wordt voor zijn slechte daden.

een stukje uit openbaringen:

De eerste zes bazuinen
6 De zeven engelen, ieder met een bazuin, maakten aanstalten om erop te blazen. 7 Toen blies de eerste engel op zijn bazuin. Er kwam hagel en vuur, gemengd met bloed, en dat werd op de aarde geworpen. Een derde deel van de aarde brandde af, evenals een derde deel van de bomen en al het groen. 8 De tweede engel blies op zijn bazuin. Iets dat eruitzag als een grote berg, waar de vlammen uitsloegen, werd in zee gegooid. Een derde deel van het water werd bloed, 9 een derde deel van alle in zee levende wezens ging dood en een derde deel van de schepen verging. 10 De derde engel blies op zijn bazuin. Uit de hemel viel een grote ster, die zo fel brandde als een fakkel. Hij viel op een derde deel van de rivieren en op de waterbronnen. 11 De naam van de ster is Alsem. Dat derde deel van het water werd alsem. Veel mensen stierven door het water, dat bitter geworden was. 12 De vierde engel blies op zijn bazuin. Een derde deel van de zon, van de maan en van de sterren werd getroffen, waardoor dat deel verduisterd werd. Een derde deel van de dag en ook van de nacht was er dus geen licht. 13 In mijn visioen hoorde ik de luide roep van een adelaar die hoog in de lucht vloog: ‘Wee! Wee! Wee de mensen die op aarde leven! Want dadelijk klinken de bazuinen van de drie engelen die nog niet geblazen hebben.’

dat belooft wat! daar sta je dan met je studio :engel:

allemaal angst :D

En herschreven door de mens (gedeeltelijk)

er zijn ook rollen gevonden waarin het iets meer shizzle is 8D

we kunnen dit jaar gewoon kerst en nieuwjaar vieren want hier is het bewijs :D

This man traveled through time.. and he has proof! - YouTube

of is het gewoon weer 1 of andere nieuwe aaiföhn app?

Zo dat is wel heel erg sterk bewijs! Die man heeft zelfs dezelfde tatoeage en ook een kaal hoofd, dat moet hem wel zijn!

Is maar goed dat ik nog niet al mijn geld heb gespendeerd aan vakanties, synths, auto's voor dit jaar...

polarshift is wat extreem maar poleposition chance theoretische mogelijk. Is ook theoretische aangegeven door natuurkundige wanneer er een stilstand komt in de warm water stroom die door de oceanen voeren gaat er een nieuwe ijstijd beginnen en hoopt ijs op op de polen. Wanneer de wereld dan weer warm word stroomt het water van de polen naar het midden van de aarde en veranderd de snelheid van draaien (wordt langzamer) in vertraging deze tijd zou de pool kunnen veranderen van positie tot het water weer gaat stromen naar de pool toe en gaat weer versnellen. denk maar aan een ijsdanser die langzamer draait als zei groter is en smaller wordt sneller. het zou zelfs zo kunnen zijn dat de aarde vroeger sneller draaide waardoor dieren veel groter zouden kunnen groeien maar dat zou ook kunnen komen door dat de maan vroeger dichter bij de aarde stond en meer aantrekkingskracht had waardoor je minder zwaartekracht krijgt. minder zwaartekracht = minder kracht op alles natuurlijk. tot zover de filosofie van R2o...

over een paar jaar 100000 jaar zitten we op de noordpole.

volgens mij haal j e2 dingen door elkaar.

Magnetische velden en oceaanstromingen...

Goed voorbeeld van het wijzigen van oceaan stromen is de laatste ijstijd. Door het smelten van een enorm pak ijs in canada/vs was er een enorm meer onstaan welke werd tegengehouden door een ijs dam. Toen deze dam ook smolt ,tegen het einde van de ijstijd, kwam er een enorme hoeveelheid zoet water de zee in kabbelen. Door het verschil in soortelijke massa veranderde een warmestorming waardoor er in europa opnieuw een ijstijd achtige klimaat ontstond. Zoiets kan ook nu gebeuren bij het smelten van de noordpool. Dat heeft echter niks te maken met het veranderen van de polen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back