2012 : polar shift -> aarde veranderd?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
2012 21 dec keren de polen om en keert ook de polariteit van ons elektriciteitsnet

2012 21 dec keren de polen om en keert ook de polariteit van ons elektriciteitsnet

kortom alle apperatuur gaat kapot...
ga je tot die tijd nog maar even flink vermaken met je gear, straks kan het dus niet meer

"Focus upon the zero is encouraged when we wish to be present in the moment, when we are trying to regroup our level of awareness. This is because the zero is representative of the essence of reality. It is everything and nothing at the same time."

Laatst gewijzigd:
Zal misschien al tig keer gepost zijn...maar ja.....al die bullshit omdat zogenaamd de aarde vergaat of eindigd : http://www.2012hoax.org/mayan-calendar

Zoals ik het bezie is het net als onze kalender....na 365 dagen stopt deze ook en beginnen we weer van voren af aan....waarschijnlijk dat dit hetzelfde is voor de Maya kalender...maar helaas zijn er idioten die dat interpreteren als het vergaan van de wereld.

uuh, ja. dat is pas 1000000x uitgelegd. maarja dat is niet zo spannend he....

apparatuur gaat ook echt niet stuk. Er gebeurd niks.

11... en 11 dagen... en daarna zetten ze de hologrammen technologien aan die jezus, jaweh en mohammed op de wolken projecteerd waarna er UFO's (man-made) mensen op komen halen om naar mars of de donkere zijde van de maan te vliegen om ze te laten werken in de mijnen en maar dat dan ook de greys kleur gaan bekennen en er gratis lays is voor iedereen, joepie de poepie! :W

kortom alle apperatuur gaat kapot...
ga je tot die tijd nog maar even flink vermaken met je gear, straks kan het dus niet meer...

O nee, niet WEER... net als in 2000 dat ALLE computers zouden ontploffen... :dubbel:

'k Gok eerder Y2K13-10D.. ;)

11... en 11 dagen... en daarna zetten ze de hologrammen technologien aan die jezus, jaweh en mohammed op de wolken projecteerd waarna er UFO's (man-made) mensen op komen halen om naar mars of de donkere zijde van de maan te vliegen om ze te laten werken in de mijnen en maar dat dan ook de greys kleur gaan bekennen en er gratis lays is voor iedereen, joepie de poepie! :W

Gast echt, ga iets nuttigs met je tijd doen ipv al die domme conspiracy's te lezen. Je brengt het nu wel ironisch/sarcastisch, maar ik denk dat je er toch "stiekem" een deel van gelooft je bent er namelijk nogal in thuis zie ik, met al die termen.

Ben je toevallig werkeloos, ontevreden, heb je tijd teveel en ben je een neo-nazi? Vaak is dit namelijk het profiel van iemand die zich met deze conspiracy onzin bezig houd.

Dus wat is je doel? Laten zien dat je er verstand van hebt? Nou wat ont-zet-tend stoer zeg.

Ik ben gestressed omdat het verhaal "2012" tegenwoordig zo'n beetje is samengevoegd of in verband gebracht wordt met ieder apocalyptisch verhaal wat er maar bestaat. Mensen hebben de feiten niet, dus "ouwehoeren" ze maar wat over "2012" wat simpelweg neerkomt op: liegen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back