2012 : polar shift -> aarde veranderd?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
tjee, "the end " die had ik ook al bedacht, straks nog maar 1 uit eigen doos dan maar

(jaja hoor al hoe een ieder zich erop loopt te verkneukelen....ik niet in het minst )

maar eerst even pitten, heb m'n postcount alweer dik gehaald vandaag
six here we come
( we blijven optimistisch , ook al is dit een nogal enigszins zwaar topic )

tjee, "the end " die had ik ook al bedacht, straks nog maar 1 uit eigen doos dan maar

(jaja hoor al hoe een ieder zich erop loopt te verkneukelen....ik niet in het minst )

nou, er gebeurt niets morgen. Behalve dan dat heel toevallig ergens een conflict escaleert. Maar dat is en was al zo, dus.

gewoon een beetje olie op het vuur, das alles. 8D

kennelijk is de desintegratie in volle gang, de link werkt niet meer.
noodaggregaat aan en upload via soundkloot in volle gang. wanhoop niet blijft aan de lijn tot lange fluittoon....
hij komt eraan !
( ter tijdverdrijf , er staat ook een mooi doomdaynummer uit de oude doos op de vorige blz, grijp u kans , het kan de laatste zijn ! )

Ik moet wel zeggen dat ik niet snel meer een Inca op zijn mooie blauwe ogen zal geloven als de wereld vandaag niet vergaat..

Hoewel, foutje kan altijd natuurlijk.. :D

ik vind het achtergrond koortje het mooiste....:D

dank u , dank u, dat zijn de 7 chicks zelver !

( heeft u ook al mijn virtuoos vioolspel beluisterd bij het nummer doomsdaydown, had het ding amper 2 maanden ?)

:koffie:

dank u , dank u, dat zijn de 7 chicks zelver !

( heeft u ook al mijn virtuoos vioolspel beluisterd bij het nummer doomsdaydown, had het ding amper 2 maanden ?)

:koffie:

yeps, ook prima de luxe....

:mega:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back