[track] Cambiar

bodo

vibrate on
Zo, nog eens een trackje gemaakt. Op een zondagnamiddag, en dat is er wel een beetje aan te horen. Behoorlijk cheesy ook, met nogal wat veel strings op het einde. Oh ja, met de eerste opname ever van m'n knoeierig gitaarspel :)

Verder vooral Softsynths gebruikt, FM8, Zebra en Longe Lizard voor de Rhodes en een beetje JP8000 voor de pads.

Cambiar

Attachments

• Kapoor.jpg
    Kapoor.jpg
    89,3 KB · Bekeken: 100
hai..lekkere geluiden, harmonisch ook prima! tis echt niet mijn muziek maar muzikaal zit het prima in elkaar.!

Alleen.. in dit genre - en andere - gebruik meer panning.. of 'wideners' het moet imho wat breder klinken.. en dat kan denk ik makkelijk in dit arrangement! Veel geluiden zijn er, dus wat extremer pannen! :)

Bedankt voor je reactie! Tja, 't is ook niet echt mijn genre muziek eigenlijk, normaal maak ik iets experimenteler dingen. Maar 't was nu eigenlijk meer de bedoeling iets 'warms' te maken.

Wat betreft die panning heb je zeker gelijk, ik vind dat er al behoorlijk wat links/rechts gescheiden is, maar dat komt vooral omdat het op hoofdtelefoon is gemaakt (dat is een van de nadelen ervan natuurlijk).

Ik ga eens kijken wat het geeft als ik wat extremer te werk ga met de panning (wideners hou ik zelf niet zo van, teveel fase problemen).

Maar 't was nu eigenlijk meer de bedoeling iets 'warms' te maken.
en dat is prima gelukt (ietsje te 'warm' zelfs imho); kreeg bij het beluisteren een 'lazy zondagmiddag biertje in de bar doen' gevoel.
Er zit trouwens een lekkere overall flow in, alleen wordt die iets te vaak onderbroken.

Lekkere percussie! En ik vind het 'cheesy-gehalte' nog wel meevallen eigenlijk. Erg relaxt nummer verder.
Wat betekent de titel als ik vragen mag?

Aha. Ik had effe gegoogled maar daar kwamen dingen als 'woningruil' uit enzo, ik vermoedde al dat er iets anders achter zat :)

Back