Heb er trouwens drie gehad. Eentje had ik in opwelling 2de hands gekocht, maar bleek toch wel erg afgeragt. Toen ik die open maakte ontdekte ik e.e.a. zand en ander gruis dat zich door het apparaat had verspreid. Niet zo'n probleem verder. Maar er zaten ook zandkorrels onder het dekglas van de LCD. Die kon ik dus alleen verwijderen door de hele LCD los te maken. Dat heb ik toen maar nagelaten. (Ik weet het niet meer zeker, maar volgens mij zit ie vastgesoldeerd. Backlight is wel vrij makkelijk te vervangen, maar LCD zelf dus niet. Maar goed is al poos geleden dus weet het niet meer psies.)
Anyway, heb zoveel met W30's vroeger gespeeld, dat ik het opkalefateren (of hoe je dat ook schrijft) van die dingen wel toejuich. Een goed functionerend exemplaar kan goed bruikbaar zijn af en toe in de studio. Wat ik nog altijd beetje mis met andere samplers is dat je met die W30 alles in één hebt: keyboard, display en twee van die draaiknoppen: da's fijn editen. Ik vond het altijd wel een redelijk logisch bedienbaar ding.