hallo (echte)industrial liefhebbers

Die foto's op de achterkant van de bes tof CD zijn van dat optreden(je kan de houten zijkant van de 100F zien en de KP-1&2)

We hebben een Barbie zangset(met echo en aplaus) een myfirst sony drum/cassette recordertje en een ofander raar speelgoed drumding. Daar gaan we de volgende keer power noise mee maken op het podium. We hebben zo'n 3 delige PA versterker(om grote zalen mee te versterken) en dan gaan we op vol vermogen noisen(buiten de zaal PA om, dus wij hebben de macht over het volume).

dan moet je echt even zeggen wanneer dat geplanned is want ik kom zeker kijken, thrashen en zuipen!
voorlopig gaan wij niet optreden. al is er wel een optreden in november bij de TAC in eindhoven waar we waarschijnlijk wel een vette harsh noise gig willen spelen, ons eerste ook nog's, dus als je dat wat lijkt...

Duurt nog wel FF hoor. Lijkt me leuk om eens eindhoven te checken. Eerst eens kijken waneer we met de fckn'bstrds kunnen optreden.

gaan jullie met de fucking bastard spelen? heh... ok. ja ik heb laatst die dr. bibber gesproken. leuke vent, en goed bezig met odal. kan zijn dat wij een track releasen op zijn nedernoise verzamelplaat. mja, fucking bastards is niet echt mijn ding.
moet gewoon heavy zijn, klaar!

heh, wat? NFTG?? wat voor iets wilde jullie dan eigenlijk plannen? avondje hyperdepiep ergens? nja, kan leuk zijn hoor!

ik geef je wel een seintje als ik weet wanneer. Tis alleen jammer dat je door dat #@*&^ rookverbod niet meer binnen mag blowen. de nieuwe generatie jeugd zijn slappe zakjes. Als dat in mijn tijd was gebeurt hadden we elk weekend het stadhuis een verfbeurt gegeven, en een dikke drol op de mat.

no shit. ik vind het onvoorstelbaar. toch komt het wel eens goed uit, geloof het of niet. bij de roadburn festival was het ok. in de rookruimte kom je echt veel toffe volk tegen. maar even goed staken wij de jointjes op bij de lievelings bands.

maar zo'n optreden lijkt me toch wel leuk hoor. ik koop geen cd van de fckn'bstrds, maar ik vind het wel leuk om een keertje live te zien. wij doen ook heus aan een vette show hoor, maar dan wel zonder maskers. en we houden ons piemeltjes in ons broeken! :)

Ik ben ook niet zo exebitionisties aangelegd, wij hebben lang geleden voor het laboratorium nerd image gekozen. Labjassen lelijke overhemden met nog lelijkere stropdassen, clipboards en lineaal rechte scheidingen en brillen. En geen show, zo stil mogelijk staan tijdens de herrie(dat is vedomd moeilijk). Bij ons mocht geen rookruimte gebouwd worden, de gemeente loopt nu zo dwars mogelijk te doen. Daarom dat ik die papkindjes die er nu komen echt generatie minder dan nix vind. Wat een softe watjes zijn dat zeg. Ze zijn echt te lui om even voor hun podium op te komen. Zal wel komen omdat het van die verwende pestventjes zijn die hun hele leven alles van pappie&mammie hebben gekregen.

verwend is de nieuwe generatie zeker, maar echter omdat er zoveel te zien is denk ik. maar dan nog snappen ze vaak het oude werk niet (ik spreek ook voor mezelf vaak!)
wat noise betreft lach ik mezelf liever kapot dan dat ik zo boos moet kijken zoals bij een industrial gig, waar we het eerder over hadden. beetje de boel onderuit schoppen, heerlijk zo! maar pis en schijt de publiek in gooien gaat me tever. dan drink ik m'n biertje liever buiten wel.

Lijkt me wel leuk om die watjes even de oren kapot te noisen. Wij zijn zowiezo de hardste band van sliedrecht(zelfs de enige sliedrechste grindband spelen we overhoop)

tja, het is niet zo dat sliedrecht erg bekend is voor hun heavy muziek he. jullie zijn ook het eerste die ik ken uit sliedrecht.
maar werk jij dan in een concertzaal of wat nou?

Als de fckn'bstrds komen is het zeker lachen, wat een mafkeze zijn dat. Erg leuk om naar te kijken. Op de noise avond gaan we ook niet van tevoren oefenen. We ZZ herriespul neer en zien wel wat er gebeurt.

Ik was vroeger vrijwilliger en bestuurslid van electra, die altijd erg punk&metal was. Dat is nu ook minder geworden. Toen ik nog in de programmaraad zat regelde ik altijd de punk&hardcore concerten en achter de bar stond ik me dan gratis te bezatten. En de zaal tussen door van herrie te voorzien. Dit is nog het enige jongerencentrum van nederland met een jongeren zelfbestuur. Dat gaat zelfs zo ver dat de jongeren de stafkracht kan ontslaan als hij zijn werk niet goed doet, en de jongeren zijn ook bij solicitaties aanwezig.

woah, vage tent lijkt het me wel.
tja, punk & hardcore hoef je tegenwoordig niet meer in te plannen he. dat is al helemaal iets anders geworden. wel kan ik sommige oude hardcore hebben, maar die moshriffs van tegenwoordig... bleghhh.

zo, van die delays wat je opnoemde leek me die danelectro wel het coolst. maaar, ik denk dat ik toch voor een malekko echo ga! ik krijg wel een stijve van demos op youtube hiervan. heeft hier iemand ook nog eentje toevallig?

malekko=erg mooi spul vergelijkbaar met de memory man dlx. Maar is wel een stuk duurder, maar heeft wel iets langere delays(analoog).
Ik ben kwa punk&hardcore ook meer van 1978tot1985. Die metal troep die ze tegenwoordig hardcore noemen vind ik crap.
De memory man wordt gestaakt dus als je daar nog over twijfeld, nu kopen in de oudewetse behuizing die nieuwe is minder mooi. De BBD chips die er in zitten worden niet meer gemaakt.
Malekko staat ook hoog op mijn verlanglijst.

Back