onrust nv
Onrust industriëele audio
Ik heet jeroen ben 1 van de 2 onrust nv creatievedirectie leden onze band bestaat momenteel uit 25 industrial projecten varieerend van noise, rythm&noise, oldschool industrial, industrialambient en akoestiese industrial. We hebben 6 analoge synths, 2 ritmeboxen, 2 TR-505's(1 circuit bend), veel analoge gitaarFX en een paar digitale(zijn we niet zo dol op)effecten we gebruiken een yamaha DTXpress 1. En ben nu een analoge drumsynth aan't bouwen(5 coron ds-7 en 5 coron ds-8 clonen in een behuizing). wij zijn ook geen liefhebber van dance en house(ook niet wat ze in die scene industrial noemen). We zijn ook niet meer de jongste(bouwjaar 71/72) ik kom uit de oude punk/hardcore en m'n maat houdt van van alles(punk,metal,new wave,80's electro,rock).
Laatst gewijzigd:
ik zou 't leuk vinden als je FF laat weten wat je er van vindt

,einsturzende neubauten(1980/85),brighter death now,eisengrau,test department(1e 2 lp's),genocide organ,missraterne sohn,merzbowen dat soort bands. Dus rythm&noise,noise,en ritmies industrial. Niet van dat spul wat op techno of house lijkt. Ik gebruik geen computers om muziek te maken, alleen instrumenten.