Nog meer acid.

sander

_
Had na m'n vakantie wel weer zin in wat te klooien.
Dus maar weer effe naar de X0X'en gegrepen, een beetje effect eroverheen
en ik zeg nog wat stomme dingen door een microfoon en ben lekker aan het opnemen
en dan zie ik dat ik al op 12min zit en maak er snel eeen eide aan.
Ergens slaat het nummer en keer over.(bedankt pc :()

Vrij minimaal, lang en alleen voor de liefhebbers :)

http://members.lycos.nl/sendex/live/sendex_justdance2003.mp3

geinig trackje, wel zoals je al zei, voor de echte liefhebbers - daar ik niet ECHT een liefhebber van dat genre ben vind ik hem wel goed maar een beetje te lang...

Hoe maakte je je stem zo zwaar in feite ?

stemmen zijn cool idd! rest van de track is ook niet onaardig alleen 12 min dat zelfde 303 gaat een beetje vervelen

kom nou,

hiermee wil je jezelf toch niet profileren...
zet een klein kind voor Rebirth
...randomise all paterns
... & laat die aan de knoppen draaien

zo maak ik 96 nummers op een dag voor de liefhebbers

haha Jazzman, helaas geen rebirth, maar de echte boxjes. Maar prima hoor dat het niet je ding is.
en wat betreft dat kleine kind, ja uhh, dan zou menig acid track door een kind gemaakt kunnen worden.
En als jij 96 van die nummers per dag zou maken, dan moet je dat vooral doen, want er zijn zat liefhebbers.
Check voor de grap effe de reacties op m'n nummer op www.acid-house.net. Op 1 of andere manier vinden de kenners
het een cool nummer :)

nee idd
t is mijn ding niet
k heb er persoonlijk moeite mee om het muziek te noemen (studie-misvorming of zo...)
voor mij is het gewoon een loop met de inhoud van een testbeeld die blijft lopen zonder eenige structuur, melodie.... & waarvoor ik drugs zou nodig hebben om me ermee te vermaken.

...misschien moet ik s stoppen met zeiken over al het X0X gehype. & gewoon zelf ff een strictly x0x nr moeten bouwen met de elementen die'k overal in mis...

gr jzz

Origineel geplaatst door JazzMann

...misschien moet ik s stoppen met zeiken (over al het X0X gehype).

Gaarne. :smeris:

Het is de bedoeling dat je opbouwende kritieken levert. Deze negatieve posts voegen, op een vervelende sfeer na, niets toe! En het is niet de eerste keer....:frons:

Origineel geplaatst door JazzMann
kom nou,

hiermee wil je jezelf toch niet profileren...
zet een klein kind voor Rebirth
...randomise all paterns
... & laat die aan de knoppen draaien

zo maak ik 96 nummers op een dag voor de liefhebbers

Oh oh, hoor ik hier wellicht een gefrustreerde jaloerse muzikant die ondanks een fiks aantal jaren conservatorium en elke dag van de week uren lang repeteren maar niet in de muziekwereld aan de bak kan komen en er een gewone kantoorbaan bij moeten hebben om te overleven.

Vervelend dan he, als mensen met een paar eenvoudige doosjes een eenvoudig muziekje maken wat dan een hele groep mensen leuk vind.

Tja, zo gaat dat nu eenmaal.

Origineel geplaatst door omiel
Oh oh, hoor ik hier wellicht een gefrustreerde jaloerse muzikant die ondanks een fiks aantal jaren conservatorium en elke dag van de week uren lang repeteren maar niet in de muziekwereld aan de bak kan komen en er een gewone kantoorbaan bij moeten hebben om te overleven.

Vervelend dan he, als mensen met een paar eenvoudige doosjes een eenvoudig muziekje maken wat dan een hele groep mensen leuk vind.

Tja, zo gaat dat nu eenmaal.

euhhhhhh.... nee !?

ik ben zeker niet gefrustreerd & jaloesie is energieverspilling,...
k verdien zelf mn brood met mn hobby(s)...
Ben wel dikwijls teleurgesteld over de kwaliteit & originaliteit van véél DSF-ers.
...hoor ik van jou kant misschien de nood om je aan iemand te bewijzen ?!

ik zeg & schrijf gewoon wat ik denk... je doet er maar mee wat je wil

Ik krijg de indruk dat DSF een plaats is waar men alleen maar : " vette plaat, coole track & stevig man !!!".. wil horen.
...zou het iets met ijdelheid & nood aan erkenning te maken hebben ?!

jzz

kritiek is best denk ik, als het maar onderbouwd is,
opbouwende kritiek is beter, maar je hoeft idd niet alles goed te vinden maar om gelijk iemand aftezeiken..

slechte jeugd gehad ofzo...

:smeris: Dit onderwerp gaat over Nog meer Acid, niet over de manier van kritiek leveren, on topic reageren of we sluiten dit onderwerp :smeris:

Iedere keer als ik zoiets hoor van je dan denk ik bij mezelf "hou op met freubelen en maak eens een track!".

Er zitten gewoon leuke dingen in, alleen het wordt op een gegeven moment zo langdradig. Ik zou echt graag een keer een demo van je zien van een track die van a t/m z af is zeg maar.

Coole pattern, maar het doet mij alleen wat te veel voor als een hardfloor-immitatie... Ik wil je werk natuurlijk niet de grond inboren. Moest dit trackje gespeeld worden op een feestjen zou ik dit ook wel OK vinden. Maar het heeft alleen weinig nieuws, zelfs voor een Acid nummer te zijn.
Die laag gepitchte stem is definitely "Hardfloor"... ;) De intonatie is zelfs krak hetzelfde...

Laat mijn commentaar je natuurlijk niet te veel naar beneden halen. Als ambiance-nummer is dit wel zeer OK... allee voor mij toch

Origineel geplaatst door oli303
Coole pattern, maar het doet mij alleen wat te veel voor als een hardfloor-immitatie... Ik wil je werk natuurlijk niet de grond inboren. Moest dit trackje gespeeld worden op een feestjen zou ik dit ook wel OK vinden. Maar het heeft alleen weinig nieuws, zelfs voor een Acid nummer te zijn.
Die laag gepitchte stem is definitely "Hardfloor"... ;) De intonatie is zelfs krak hetzelfde...

Laat mijn commentaar je natuurlijk niet te veel naar beneden halen. Als ambiance-nummer is dit wel zeer OK... allee voor mij toch

:confused:

Back