• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Arp Axxe MK1 model 2311

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

synthomen

Onvoldoende talent
te koop aangeboden:
Arp Axxe Mk 1 model 2311 (moog filter) Zwart-goud.
In mint conditie, alle slidercaps op hun plek. altijd netjes voor gezorgd, nooit contactspray gebruikt. Hij hangt nu wel erg stil mooi te wezen in het rack, en smeekt om bespeeld te worden.

Ik heb 'm sinds 1982, dus geen onzin mailtjes, ik weet wat ie waard is, prijs 500 euro, of ruil tegen Korg Electribe MX

Verder nog enige 'vintage' Akai:
S2000 incl Zip drive: 150 euro
S01 incl schijfjes: 50 euro

Niet allemaal tegelijk.....
Is het de kredietcrisis die het zo rustig maakt, of is er wellicht wat veel grootspraak op het synthforum, over hoe geweldig die Axxe wel niet is en hoeveel hij wel niet waard is.

Na overweldigende interesse (3 reacties), en het op het laatste moment teleurstellen van een gewaardeerd forumlid gaat deze Axxe (met achteraf nog wel wat naderend onderhoud) onverwacht naar een niet forumlid.

Ik raad jullie aan de 'prijs' verwachtingen van een Arp Axxe naar beneden bij te stellen, de kredietcrisis is uiteindelijk ook gestart door mensen die maar wat geruchten in het rond strooiden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back