synthomen
Onvoldoende talent
Ik weet het, het is tegenwoordig 'a long shot', maar mijn keyboard-rack puit uit.
Daarom te koop een ARP AXXE MK1 2311, van 2e eigenaar (sinds 1982 in bezit)
Synth is door Saint Eric, geheel gereviseerd, met ondermeer gepolijste toetscontacten, upgrade audio path en filter naar de laatste versie gebracht.
Gewassen en geföhnd, in onberispelijke originele staat. Voor de kenners, geen PPC maar nog de originele draaiknop.
Geen doos of andere verpakking, maar wel een keurige op maat gemaakte stofhoes, zodat de sliders smooth blijven werken.
Een heel fijn geluid, weet ook Korg inmiddels :-).
Naief als ik ben, denk ik aan 500 euro, opgehaald in de buurt van Hilversum.
Als we onderhandelen kan ik er zomaar een Doepfer MCV1 midi interface bij doen.
Ik ben niet snel beledigd, maar er zijn grenzen ......
Welke liefhebber hangt 'm in zijn keyboardrack, of plaatst deze op een voetstuk ?
Daarom te koop een ARP AXXE MK1 2311, van 2e eigenaar (sinds 1982 in bezit)
Synth is door Saint Eric, geheel gereviseerd, met ondermeer gepolijste toetscontacten, upgrade audio path en filter naar de laatste versie gebracht.
Gewassen en geföhnd, in onberispelijke originele staat. Voor de kenners, geen PPC maar nog de originele draaiknop.
Geen doos of andere verpakking, maar wel een keurige op maat gemaakte stofhoes, zodat de sliders smooth blijven werken.
Een heel fijn geluid, weet ook Korg inmiddels :-).
Naief als ik ben, denk ik aan 500 euro, opgehaald in de buurt van Hilversum.
Als we onderhandelen kan ik er zomaar een Doepfer MCV1 midi interface bij doen.
Ik ben niet snel beledigd, maar er zijn grenzen ......
Welke liefhebber hangt 'm in zijn keyboardrack, of plaatst deze op een voetstuk ?