Minimal Techno 120bpm

Techno of geen techno... What the hell.. Ik vind hem erg lekker klinken iig.. :) Meer mijn ding dan je andere nummers, maar dat is persoonlijk en zegt niets over de kwaliteit van je andere nummers.. :D

Ivo

'Better Day' ging 't over neem ik aan?

Klinkt wel lekker eentonig; plastikman-achtig (en daar hoor je ook niemand over klagen!)

Wel okee trackje; veel laag dat wel, maar ach da's bij anderen ook. Lijkt daardoor wat dof te klinken, maar vind zelf dat dit bij deze track wel kan (zie ook weer vergelijk met plastikman)

Ik vind dit echt niet slecht hoor! Laag kon ik niet checken, heb alleen over de ingebouwde speakers van mijn Mac geluisterd.

Waar ik zelf als eerste aan moest denken is dat ik de track beter had gevonden als het percussie/synth lijntje wat verder in de mix was geplaatst in plaats van zo upfront. Meer gebruik van reverb + eventueel andere effecten dus over deze partij, dan had het wat "broeieriger" geklonken. Vooral als je de reverb wat dynamisch toepast (bepaalde nootjes ineens wat meer en andere weer niks bijvoorbeeld) wordt het ook weer spannender en minder langdradig.

Maar goed, dit is zuiver persoonlijk natuurlijk en misschien is de track precies zoals je hem had bedoeld :)

hallo!
Dit vind cool om te horen! :D

Ik heb me idd laten inspireren door platicman, het was mijn bedoeling om alles zo simpel mogelijk te houden, dat is idd wel ten koste gegaan van enige spanning.
Ik besef inmiddels dat simpel best kan samen gaan met spanning. (weer een les voor een volgende track)
Het afmixen daar heb ik bar weinig ervaring mee, dus het kan best kloppen dat het laag te veel kan zijn, zelf was me dit nog niet echt opgevallen, ik ben ook nog in strijd met m'n yamaha hs80 speakers voor de juiste instellingen.

maar igg bedankt voor jullie reacties, vooral van hooihuis:D
hier kan ik weer verder op..

Lennart.

Back