[Yamaha] sequencer vraagje su 700..

zjoerd

Ruiten DRI3
Als ik van scene na scene ga tijdens de reocord functie hoor je tijdens het opnemen gewoon alles perfect.
Maar zodra ik het resultaat afspeel laat hij ongeveer een kwart of half seconde van de scene weg!!

Valt dit op te lossen?:confused:

Vreemd.... Ik heb er geen last van.

Waar je rekening mee moet houden is dat de scene pas wisselt op het moment dat je de knop loslaat. En als je veel FX-veranderingen hebt kan het zijn dat er een vertraging ontstaat. Je moet in elk geval net iets voor de tel de sceneknop loslaten.

ik heb wel veel delay er in zitten maar verandering niet (effecten).
je kan ook de beat verder spoelen tot het juiste moment en dan pas opnemen met de juiste scene, maar dan doet dat @$*&^!# het ook:( (begin weg laten). is er niet een opnamefunctie waar ik niet van weet?

Origineel geplaatst door zjoerd
je kan ook de beat verder spoelen tot het juiste moment en dan pas opnemen met de juiste scene

Maar volgens mij ben je dan dus echt te laat. Als jo OP de tel van Scene verandert, is de SU700 altijd te laat. Je moet een kwart tel voor de daadwerkelijke wisseling moet plaatsvinden de Scene-knop LOSlaten. Het vergt even oefening, maar dan zou hij op tijd gewisseld moeten zijn. Er zijn verder geen instelling en de scene-wisseling wordt ook niet ge-quantised.

Back