FL Studio 8: een automation clip die meerdere parameters aanstuurt

travelan

Synth liefde
een grote paddestoel, rood met witte stippen.
Hey,

Ik heb me scheel gezocht in fl studio om door middel van 1 automationclip de cutoff van 3 vst's aan te sturen (Dus niet 3 aparte curves)
Ik neem aan dat dit gewoon moet kunnen, maar hoe?! :stupid

Alvast bedankt,

Bas

ffe kijken hoor...

andere muisknop op automation knop > link to controller en dan remove conflicts uitzetten.

is het een vst in de mixer bijv dan is het pijltje linksboven in de hoek "browse parameters" en dan ook bij de juiste parameter andere muisknop en link to controller.

Dat moet helpen! :okdan:

ffe kijken hoor...

andere muisknop op automation knop > link to controller en dan remove conflicts uitzetten.

is het een vst in de mixer bijv dan is het pijltje linksboven in de hoek "browse parameters" en dan ook bij de juiste parameter andere muisknop en link to controller.

Dat moet helpen! :okdan:

En hoe krijg ik dan 1 automationclip (met 1 curve dus) voor al die parameters tegelijk?

bij de 1e dus gewoon create automation clip en die andere dan linken naar die specifieke automation in dat dropdown lijstje. sorry was dat vergeten! :P

haha ja zeker duurde bij mij ook lang voordat ik dat "remove conflicts" uit had gevonden. Ik had wel vaker meerdere triggers voor bijv sidechainen enz en dan kon dat niet totdat ik dat wist. klinkt vaag en dat is het ook! :P

Maar ik hoop dat ik je zo geholpen heb! :okdan:

Back