JOMOX XBASE 999 skipt bassdrum

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Ik heb net m'n XBASE 999 geinstalleerd en ben bezig met een simple 4 to the floor testpatroon met een clap op 2 en 4

continue (ongeveer 1 op de 16 kicks) valt ergens willekeurig gewoon een kick op 2 of 4 weg als ik speel via cubase, ik tweak nog niks, er staan nog geen controllers in opgenomen, helemaal niks. is ERG irritant, iemand enig idee waarin dit kan liggen? hij doet dit met alle kits

nou, kom er niet uit, pattern player in de 999 lijkt goed te gaan, maar via Cubase kick + snare is willekeurige kick skips.....:(
heb de snare al 4 ticks verschoven, maar het lijkt over er voices worden gestolen. Heb de midi in er al uitgehaald. ALLE controller info nogmaals gecontroleerd, dubbele noten nogmaals gecontroleerd.

Genn resultaat. OF ik zie iets over het hoofd, OF dit is een enorme KUTBACK qua midi aansturing. graag tips, als jullie nog tips hebben graag, want de sound is super, maar dit is gewoon onwerkbaar.................

Je triggert de 999 dus via midi, niet een pattern dat synchroon loopt? Op youtube is een filpje gepost van de 888 die raar doet als je 'm synchroon wilt laten lopen met een Mac als je WiFi aan hebt staan.
Ik wilde net volgende week een 888 gaan kopen maar dit is geen goed nieuws...

Patrick.

Ik heb geen wifi op de pc, dus daar kan het niet aan liggen vind dit wel erg vervelend.

staat de airbase op local off...

trigger je niet per ongeluk dubbelnotes door een rare midiloop?

staat de airbase op local off...

trigger je niet per ongeluk dubbelnotes door een rare midiloop?
Het is geen Airbase, maar een XBASE 999, deze heeft geen local off

ik gebruik hem alleen maar als module en de midi tracks bevat alleen maar note informatie heb ook al de midi clock op salve gezet, mocht ook niet baten.

Laatst gewijzigd:
Probleem is opgelist, heb gemailsd met Juergen en het was m'n Kore2 midi interface. deze gaat raar doen als je tevens NI VSTI's via KORE2 mapped.

nu aangelsoten op de Mackie Universal Pro interface en gaat als de brandwaar. superservice van JOMOX om te mailen ZATERDAGAVOND! en tering jantje wat een sound uit die bak zeg NIET NORMAAL

GO JOMOX!!

Back