Microwave 1

Status
Please reply by conversation.
De bedenker van de legendarische uitspraak: "Het is een goed man, maar z'n hart moest gekookt op z'n rug hangen, zo hoog dat de honden er nèt bij kunnen"... of iets dergelijks... :D

de RUR-generatie doet een dichter eer aan.

Deelder schreef 'een vaste hand leidt tot een vast pensioen.'

RUR? Nee, in die tijd speelde ik nog met LEGO.

Maar bovenstaande quote ging naar ik hier lees niet over één man, maar over alle Amsterdammers in het bijzonder... :D

RUR? Nee, in die tijd speelde ik nog met LEGO.

misschien één van de herhalingen ?

Deelder is een meester in dit soort uitspraken, maar hoeveel hij er daadwerkelijk verzonnen heeft?? in rotterdam e.o. kunnen ze sappig uit de hoek komen, dit soort uitspraken ligt op straat..

maar goed, back op topic. ron geloofde niet dat ik wel eens microwave's voor rond 200 had gezien op ebay, recent. o nee! talkboxert zoekt een mw1 !
dat was het!

Ik denk ook dat je voor een MW1 v2.0 voor 200 euro (in goeie staat, dus bijv. geen rotte encoder) wel erg hard moet zoeken.
Maar ik heb wel eens gekkere koopjes gezien.
Vervelende is dat 'men' als koper op SF meteen denkt dat 200 de nieuwe standaardprijs is, en dat zie ik toch echt niet gebeuren... die van mij moet jevoor dat geld toch echt uit m'n kouwe klauwen trekken. ;)

Laat ik jullie meteen maar uit de droom helpen.... Ik heb m zojuist gewoon voor 350 van ebay Duitsland. Helemaal net met alles wat ik wil dus V1 os 2.0 etc.....

Ik zag in Birmingham een Microwave1 voor 30 pond bij cash converters liggen, maar had geen geld bij me. Kom ik een dag later terug, is ie weg! Superstom, ik had dus rustig 200 euro aan je kunnen verdienen!

Ik zag in Birmingham een Microwave1 voor 30 pond bij cash converters liggen, maar had geen geld bij me. Kom ik een dag later terug, is ie weg! Superstom, ik had dus rustig 200 euro aan je kunnen verdienen!

dude. dan ren je toch naar de eerste pinautomaat. laat je paspoort liggen als teken dat je direct terugkomt oid.. :stupid

(maar. ehh. hebben ze geen internet bij dat soort zaken ofzo??!?)

Laat ik jullie meteen maar uit de droom helpen.... Ik heb m zojuist gewoon voor 350 van ebay Duitsland. Helemaal net met alles wat ik wil dus V1 os 2.0 etc.....

Prima prijs hoor.

Ga je hem nog modden met inputs?

Nou... ik had zelf ook niet echt een idee naar de waarde van die ouwe boef. Ben niet zo bekend met Waldorf. Daarbij was ik met m'n vriendin die, zodra het woord "synthesiser" viel, meteen losbarstte in: "NOG een synthesiser?? Maar je hebt er al zoveel!" "Ja, maar schat deze is anders..." Vast alom bekend, dus ik dacht nouja, dan ga ik morgen maar weer terug. Haha, pakte iets anders uit helaas. Superjammer, want ik had hem meteen door willen verkopen.
Die gasten hadden geen flauw benul wat het was trouwens, ik vroeg nog waarom die Microwave zo goedkoop was. "Dat blauwe effectenbakkie bedoel je? Nee hij is niet stuk hoor..."

Status
Please reply by conversation.
Back