ook weer is een trekje gepost

Origineel geplaatst door [WouterW]
Lekkere track :)

Je hoort niet aan de vocals dat het geen vrouw is :P Knap gedaan :W

Back in town?

Effe offtopic:
Hoe is het met jou remix afgelopen btw?

Origineel geplaatst door mikemix
Back in town?

Effe offtopic:
Hoe is het met jou remix afgelopen btw?

Remix staat nog steeds niet op single...
Mij was verteld dat ie de 20e in de winkel zou liggen.

Dus ik ga de 21e in de platenzaken kijken, ligt de normal en de maxi versie, zonder mijn remix!
Ik vrij pissed/telleurgesteld... bel V2 om te vragen hoe het zit, blijkt het dat mijn remix deze week op een 3e versie van de single komt (waarschijnlijk in beperktere oplage dan de officiele 2)... dat was me van te voren niet eens verteld :(

Anyway... ja ben er weer even, had eigen track gepost @ https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=10390 maar daar wordt niet echt op gereageerd :P

Tja...dus weer gewoon een manier om goedkoop reclame te maken:(
Was er al bang voor.

Ik zit notabene zelf in de reclame, maar dit is te makkelijk......

Origineel geplaatst door [WouterW]
Remix staat nog steeds niet op single...
Mij was verteld dat ie de 20e in de winkel zou liggen.

Dus ik ga de 21e in de platenzaken kijken, ligt de normal en de maxi versie, zonder mijn remix!
Ik vrij pissed/telleurgesteld... bel V2 om te vragen hoe het zit, blijkt het dat mijn remix deze week op een 3e versie van de single komt (waarschijnlijk in beperktere oplage dan de officiele 2)... dat was me van te voren niet eens verteld :(

Lekkere lage actie.. Hoe typisch, verbaast me weer nix.. Zie je dat er bij platenmaatschappijen allemaal #$%&##%!! zitten??

:(

Arv

Origineel geplaatst door Arveyman
Lekkere lage actie.. Hoe typisch, verbaast me weer nix.. Zie je dat er bij platenmaatschappijen allemaal #$%&##%!! zitten??

Hoevaak heb je met platenmaatschappijen te maken Arv :confused:

Origineel geplaatst door krz
Hoevaak heb je met platenmaatschappijen te maken Arv :confused:

Niet, maar ik hoor wel veel verhalen en die wijzen daarop.. En ga nou na, het is toch waar? Hoe vaak worden artiesten niet ge%^&d?

Arv

't is volledig vreemd met wat 'k zelf maak..
wat de een leuk vindt vindt de ander weer niks. :P

maar: ik kan geen echte opbouw, originaliteit, inspirerende geluiden, zegginskracht ontdekken. [en dat is waar ik van hou].

't klinkt me erg leeg. IMO.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Arveyman

:(

Arv

Mjah... V2 Nederland moet van V2 gewoon dezelfde versies uitbrengen als wereldwijd uitgebracht worden, dus als ze er dan iets anders op willen moeten ze met een 3e versie komen; ik moet het nog maar even afwachten, hopen dat Holding On For You een hit wordt en die 3e versie toch nog een beetje verkoopt :)

Vind het gewoon raar dat ze het niet eerder gemeld hebben, ik moest er in de platenzaak achter komen, lekker lullig dan..

:smeris: en nu weer ONtopic a.u.b. heren :smeris:

Ha ha ha :dj: vet man back into Disco Sounds oe oe oe oeeeeeee

lekker swingend plaatje man keep it up!

Jeffrey

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
't is volledig vreemd met wat 'k zelf maak..
wat de een leuk vindt vindt de ander weer niks. :P

maar: ik kan geen echte opbouw, originaliteit, inspirerende geluiden, zegginskracht ontdekken. [en dat is waar ik van hou].

't klinkt me erg leeg. IMO.

de jaren 80 waren ook leeg.. ik denk dat dat redelijk gelukt is 8o)
Maar ieder zijn smaak hoor, dit is ook echt zo'n track die je haat of leuk vind.
ow... BTW.. voor degene die het origineel niet kennen en denken dat ik het ECHT zelf heb ingezongen met pitchshifter.. tis maar een sample hoor.. van fun fun met happy station (niet de ben liebrand mix trouwens)

Origineel geplaatst door DJ Jeffrey
Ha ha ha :dj: vet man back into Disco Sounds oe oe oe oeeeeeee

lekker swingend plaatje man keep it up!

Jeffrey

is ook jeugdsentiment voor me die plaat, ik had hem op een electric boogie LP staan destijds, kweet niet waar die gebleven is trouwens...
Disco rules ! alleen die oe oe oeee .. is faut... maar disco is mij niet helemaal onbekend hoor.. check maar is www.tronjavolta.nl nu ik niks meer met dat project doe kan ik hier wel bekend maken dat ik dat ben :maffia:

ik vind het volume net goed staan van die samples, anders is het te geprononceerd. Voor een ander soort remix misschien wel, maar in deze stijl IMO quasi perfect.

:biertje: :biertje:

Back