Nieuwe Track...Pollens!

LeBonTon

DoubleClicker
Een nieuwe track van mezelf en IK...:P

95% juno-60 en drumsamples komen bijna allemaal uit HEXAGONS Vintage Gear Sample Kits....bedankt man!

Hij is hier te downloaden.

Qua afmixen zitten we nog in een vroeg stadium, dus feedback is welkom!

leuke feelgood track

een vocal zou het wel nog wat kunnen opfleuren is het enige dat er in me opkomt, maar dan wordt het ook al weer wat platter

naais!

Ja erg vette track. (het arrangement mag nog wel wat pakkender)

lekker trackje :)
Kvind het persoonlijk een beetje zacht , er mag van mij iets meer pit inzitten (dat is zuiver persoonlijk)

Maar , zeker geen slechte commentaar van mij :)

Kvind het persoonlijk een beetje zacht , er mag van mij iets meer pit inzitten (dat is zuiver persoonlijk)

Ja die mening deel ik ook wel, ik had ook direct zoiets van hij mag wel wat meer power hebben :) hij klinkt nog erg mild.

Thx voor de opstekers allen! Ik zal eens kijken of ik m iets spicier kan krijgen.

Voor een open filter zal ik de part opnieuw moeten opnemen, maar ik weet niet of ik dan weer precies hetzelfde geluid kan namaken...hij is nogal eens door de mangel gehaald.

Ik vind de zachte sound erg leuk! Klinkt een beetje Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden Remix)-achtig.

Ik vind deze een van de beste tracks van alle tracks op dit forum dat ik naar geluistert heb!

:okdan:

LeBonTon: ken je Nathan Fake - The Sky Was Pink (James Holden Remix)?

Hahaha grappig dat je dat zegt....dat vond ik zelf ook al....de werktitel van deze song was the sky was fake :D

Thx voor de opstekers allen! Ik zal eens kijken of ik m iets spicier kan krijgen.

Voor een open filter zal ik de part opnieuw moeten opnemen, maar ik weet niet of ik dan weer precies hetzelfde geluid kan namaken...hij is nogal eens door de mangel gehaald.

Je kunt ook doorgaan met deze sound en een soortgelijk sound op de Juno maken dat er (een klein beetje detuned) gewoon bijkomt in sommige parts (als die cutoff laag inkomt zal het vloeiend inzetten) en deze sound kun je dan lekker open filteren. Dan heb je een nog zattere sound en een open filter.

Laatst gewijzigd:
Maar bij het eind van de Juno Pad mag nog iets gebeuren voor mij - misschien zal een infadende delay met veel feedback op de laatse noten van de Pad al helpen - ik vind em te plots verdwijnen.

yep lekkere track ....allemaal juno 60 ?
ZAl er toch eens een moeten aanschaffen

Alisa bedankt voor de tips! Ik zal morgen eens kijken of ik er wat kan toepassen.

Back