• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis Midiverb 4, Eurorack 1832fx (new). MDX2600,Evolution MK-249c.. en veel meer!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Alcje

Ouwe rot
Alesis Midiverb 4, Eurorack 1832fx (new). MDX2600,Evolution MK-249c.. en veel meer!

Beste Syntvrienden!

Aangezien ik nogal de nare eigenschap heb om dingen te kopen en er helemaal niks mee te doen. Heb ik besloten vandaag even grote opruiming te houden

Heb hier veel producten staan, die gewoon nog nieuw in doos staan en alleen getest zijn.

Dus misschien kan ik iemand van jullie er blij mee maken!

- Alesis Midiverb 4 (Heeft alleen in rack gehangen is 3 keer aangeweest). Is een jaar oud.

Meer info hierover vind je op http://www.alesis.com/midiverb4

Vraagprijs 150 euro

midiverb2.jpg

midiverb3.jpg

-----------------------------------------------------------------------

Behringer Eurorack 1832 FX Pro.

Helemaal nieuw in doos! Zelfs nog gesealed . Dus vandaar even een plaatje . 75 euro mag ie weg

1832.jpg

Evolution MK-249c rev 2 Midi keyboard

Weer zo'n koop waar ik helaas niks mee gedaan heb. Heeft hier alleen maar stil gestaan . Compleet met drivers, kabels, handleiding, en Midiman krijg je er ook gewoon bij van me!

Vaste prijs 75 euro compleet. Vaste prijs.

mk249-1.jpg

mk249-2.jpg

mk249-3.jpg

Behringer Composer PRO-XL MDX2600

Helemaal nieuw! Doos alles erbij incl boekjes handleiding enz.

Vaste prijs 60 euro

mdx3.jpg

mdx2.jpg

Behringer UltraGraph Pro

Ook geheel in nieuwstaat. Ook aangeweest om te testen en helemaal niks mee gedaan . Uiteraard geen gebruikssporen te zien. Helaas kan ik de doos er nog niet van vinden, dus ben nog even aan het zoeken!

Vaste Prijs 50 euro

graphpro1.jpg

graphpro2.jpg

Alles kan opgehaald worden in de omgeving van Arnhem! Versturen ga ik niet aan beginnen! Prijzen zijn scherp genoeg om even in de auto te springen

Gegroet! De koffie staat klaar

Last edited by a moderator:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back