SH 201 editor probleem

pascalplop

Nieuwkomer
hallo ieder eeen

ik heb een probleem met men SH 102 editor

nouw ik heb men sh 102 aangesloten op men pc ik start de editor en hij geeft een probleem dat de sh 102 niet is aan gesloten (of zow iets) op de midi maar usb kan toch ook??? en ik snap die instellingen niet er van.

maar via fl s doet hij het wel (midi)

(ik hoop genoeg info anders zeg het graag dan maak ik een schreen en sluit ikm aan)

Pascal

Voor de SH-201 klik op het toetsje setup en selecteer je USB midi interface

Indien er geen USB interface is te vinden, dan heb je een probleem met je USB/ USB driver

Mijn verzameling SH 201 geluiden http://www.mysynthsounds.webhop.net

hallo ieder eeen

ik heb een probleem met men SH 102 editor

nouw ik heb men sh 102 aangesloten op men pc ik start de editor en hij geeft een probleem dat de sh 102 niet is aan gesloten (of zow iets) op de midi maar usb kan toch ook??? en ik snap die instellingen niet er van.

maar via fl s doet hij het wel (midi)

(ik hoop genoeg info anders zeg het graag dan maak ik een schreen en sluit ikm aan)

Pascal

steets niet

steets niet

ik heb de setup opniew gedaan en nog steeds niet

ik weet het egt niet meer!!!!

(( staat in de help))
7. If the Display Indicates "Unable to read/write data."

In cases such as the following, the display may indicate "Unable to read/write data."
  • When the SH-201 and the computer are not connected properly
  • When a large number of notes are being sounded
  • When playbacking/recording with the recorder
  • When SH-201 Editor and SH-201 Librarian simultaneously attempt to read (or write) data

let in iedergeval op het volgend: Editor en LIbrarian kunnen niet tegelijke tijd.

verder denk ik dat het komt probleem komt, doordat de editor andere midi berichten binnen krijgt, mischien doet een ander programma dit of doe je het zelf door aan knopjes te draaien. Hou je setup eenvoudig als je uitprobeerd, geen andere programma's

Verder hoop ik dat je een redelijk computer hebt met een USB2 aansluiting.

Ik heb het programma en het weerkt prima.

ik had in deavisers de input op sh 201 en de output naar men bcd 2000

en nu input sh 201 output ook en nu kijken of hijt doet en jah hoor

maar ik vind het egt stom warom input en output het zelfde zijn????

toch dank!!!!

Back