morningfactory
Nieuwkomer
Hallo,
Ik wil jullie hulp vragen want ik kom er even niet meer uit.
Ik heb een dx27 en een juno 106 en een novation impulse aangesloten via een m-audio interface.
Nu wil ik beide synths aansturen met de novation impulse. (gisteren werkte alles prima overigens)
Ik heb het aangesloten via een "daisy chain" en wel als volgt;
Midi interface out naar dx27 midi in (dx 27 omni off en staat op channel 1)
dx27 midi thru naar juno 106 in (channel 2)
juno 106 thru naar midi interface in
De impulse is via USB aangesloten...
Nogmaals gisteren werkte het nog maar als ik nu een noot afspeel (ableton) dan heb ik hele snelle"aanslagen te pakken... hij blijft hangen in een loop lijkt het wel...
Ik heb 2 external instruments en beide op afzonderlijk midi channel. (1 en 2) en ontvangt dmv. midi out van de interface.
Ik snap het even niet meer wat er nu aan de hand is.
Oja als beide synths zonder daisy afzonderlijk zou aansluiten werken ze beide wel naar behoren.
Wie o wie kan mij in de goede richting helpen?
Thanks!
Ik wil jullie hulp vragen want ik kom er even niet meer uit.
Ik heb een dx27 en een juno 106 en een novation impulse aangesloten via een m-audio interface.
Nu wil ik beide synths aansturen met de novation impulse. (gisteren werkte alles prima overigens)
Ik heb het aangesloten via een "daisy chain" en wel als volgt;
Midi interface out naar dx27 midi in (dx 27 omni off en staat op channel 1)
dx27 midi thru naar juno 106 in (channel 2)
juno 106 thru naar midi interface in
De impulse is via USB aangesloten...
Nogmaals gisteren werkte het nog maar als ik nu een noot afspeel (ableton) dan heb ik hele snelle"aanslagen te pakken... hij blijft hangen in een loop lijkt het wel...
Ik heb 2 external instruments en beide op afzonderlijk midi channel. (1 en 2) en ontvangt dmv. midi out van de interface.
Ik snap het even niet meer wat er nu aan de hand is.
Oja als beide synths zonder daisy afzonderlijk zou aansluiten werken ze beide wel naar behoren.
Wie o wie kan mij in de goede richting helpen?
Thanks!