• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sony R300 Datrecorder en Akai S1000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
[OFFTOPIC]
Kan een flauwe opmerking maken maar doe het niet. Te makkelijk.
[/OFFTOPIC]

Tjsa, heb zelf ook nog een dat in de verkoop. Maar denk dat ik hem maar eens op marktplaats ga zetten. :)

Maar hoezo S1000 niet de moeite waard? Als hij in de weg staat.........

Wellicht vat ik hem niet, maar de flauwe opmerking ontgaat me. Die S1000 brengt geen stuiver meer op joh. Dan kan ik hem nog beter als verijdelde drummachine gebruiken. Zo hier en daar eens een 909 kickje ermee produceren. Dat houdt mijn S3000 dan weer vrij voor andere samples. Ik wil hem eventueel wel voor een leuk synthje ruilen (rack of masterkeyboard). *D

Hé, kan ik eindelijk weer een antwoord geven. Dat inloggen ging echt voor geen meter :(
Tsja die S1000 :confused: weet je; het heeft voor mij geen zin om daar 75 euro voor te vangen, dat vind ik (uit nostalgische overwegingen) een soort van kindermoord. Het blijft toch je kleine ventje. De sampler waar je je eerste demootjes mee hebt gemaakt. Daar ga ik voor 75 euro niet vanaf. Ik moet zeggen dat ik er een jaar of 2 tussenuit ben geweest qua muziek, dus ik wist niet dat de 2e-hands prijzen voor dit soort apparatuur zo drastisch zijn gedaald. Maar ja, de techniek schrijdt voort hè. Ik had het al aan de computerhandel kunnen zien. Nu kopen = over een half jaar niets meer waard :(

Weet je wat het geheugen is van de S1000 als het boven de 10 mb is
heb ik intresse in deze sampler.

Ik hoor het wel>

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back