Mono-poly - Blippoo Buddha's

Tuurlijk mag die dat vinden.
Maar ik kan er bijna de plee mee behangen met zijn reacties keer op keer.
Ik vind het wel komisch, ik zou bijna denken dat die verliefd is op mij :luv:

Bedankt voor de suport weer he!
Ik zit ook smachtend te wachtend op je aankomende reacties op mij!

nou ja ik wacht eigenlijk gewoon op een vette modular showcase track
:mega:

@Bass, tussen jouw verwachtingen en de uitkomst kan nog weleens een (blijvend) verschil zitten.. Ik geef mono gelijk, je zegt telkens hetzelfde, maar dit is wat mono doet op zijn eigen(zinnige) manier.. verwacht gewoon geen supergelikte tracks die af zijn zoals je ze zelf zou doen (doe het dan zelf), ik heb geregeld met mono samen staan tweaken/patchen en geloof me, je hebt echt je handen vol met zo'n patch !

Ik zou zeggen, stel je eigen "thresholds" voor wat je saai en 'niet af' vind bij, en probeer de analoge power te waarderen van z'n maaksels :okdan:

Verders, vette track mono!!

Ik vind 'm ook mooi, wel heel vaag... Zou het goed doen in een spel zoals The elder scrolls - Oblivion of zo.

Er is alleen één probleem mee: er zit een soort bijna-ultrasone piep in, zoals bijvoorbeeld ook een ouderwetse CRT monitor of TV kan maken als hij bijna stuk is, als de beeldbuis niet meer 100% vast zit of zo. Ik weet niet hoe zoiets heet maar dan komt er zo'n ongelooflijk hoge piep vanaf, 'je weet toch'. Dat zit ook in deze track helaas (als ik pauzeer dan is 't weg :))...

Dat kan toch niet de bedoeling zijn? :)

Ik vind 'm ook mooi, wel heel vaag... Zou het goed doen in een spel zoals The elder scrolls - Oblivion of zo.

Er is alleen één probleem mee: er zit een soort bijna-ultrasone piep in, zoals bijvoorbeeld ook een ouderwetse CRT monitor of TV kan maken als hij bijna stuk is, als de beeldbuis niet meer 100% vast zit of zo. Ik weet niet hoe zoiets heet maar dan komt er zo'n ongelooflijk hoge piep vanaf, 'je weet toch'. Dat zit ook in deze track helaas (als ik pauzeer dan is 't weg :))...

Dat kan toch niet de bedoeling zijn? :)

Hmmm ik heb die piep niet echt gehoord en hem al 40 keer op mijn audioset gedraaid.
Mischien nog is goed beluisteren.

Die piep komt toch uit de flyback transformer?, haarlak spuiten erop schijnt te helpen ;)

Lekker dingetje!!

He mono, heb je wel eens aan een score voor een film gedacht?
Vette shit hoor. Zou wel bij een film van David Lynch passen ofzo.
keep up the good work.

Niet dat ik wil zeuren maar ik hoor nog steeds die piep. Ik ben dus de enige? :) Ik vraag me af of het aan mij ligt of aan mijn audiosysteem, of aan jouw track. Ik denk toch echt aan jouw track want het is het enige ding ooit waarbij ik zo'n piep hoor.

Helaas heb ik maar één audiosysteem dus ik kan het niet ergens anders op proberen om te kijken of mijn gehoor misschien gewoon overgevoelig is en dat ik die piep wel hoor en jij niet, of dat het aan mijn audiosysteem ligt. Mijn hoofdtelefoon geeft de piep trouwens niet, maar die heeft ook weer niet zo'n ongelooflijk hoog frequentiebereik, dus dat zegt ook niet zo veel...

Ik heb hem van de week is wat harder gedraaid en toen hoorde ik hem ook.
Inderdaad zonde maar is er digitaal wel uit te snijden.

Thx voor het opmerken want ik moest het zelf ook even ontdekken (door ff wat luider te draaien)

Ok man, tnx voor checking, ik wilde al bijna mezelf aangeven bij de psychiatrische dienst :)

In ieder geval is het somehow een vrij constante frequentie dus moet er inderdaad wel uit te equalizen zijn of zo, lijkt me. Nou, zie maar, succes ermee. Goeie track nog steeds, ik vind het nog steeds bij de helwereld van The Elder Scrolls - Oblivion passen.

:okdan:

Ja bedankt hoor.
Als ik een keertje een goede bui heb dan zal ik michien is die multitrack versie opzoeken en gaat het mischien nog beter.
Moet wel ff een keer overdag dan ivm volume.

Blijft typisch, ik hoef 'm helemaal niet hard te zetten om het te horen... En ik heb daadwerkelijk een (aangeboren) gehoordefect voor hoge frequenties en ik hoor 'm nog steeds, ook op normaal volume (ik draait nooit iets heel hard). Lol, zo zie je maar weer, geen twee mensen hetzelfde :)

ik ben je modular blog even aan het beluisteren, ik moet eerlijk zeggen dat ik er even aan moest wennen, maar ik begin het steeds meer te waarderen. Vooral deze Buddha's zijn super sfeervol, ik zie ze inderdaad al op de achtergrond bij een spannende film, iets science fiction achtig. Naar mijn mening een knap staaltje kunstwerk. Niet voor niets dat in mijn Buchla draadje mijn nieuwe liefde voor modular synthese naar voren komt :okdan:

offtopic: ach ja je kan het leuk vinden of niet maar ook de "beste" der aarde hebben nummers die je liever direct voorbij skipt, denk maar aan Jarre na zijn equinoxe en oxygene albums heeft ie nog zoiets van 10 albums (gokje) uitgebracht waarvan je op één hand de beste nummers kunt tellen en de rest door de plee kan spoelen, niet voor niets dat ie weer met oxygene toert 8o)

Back