synths ala albino

warmte van de Albino van Rob Papen?

Ahum... [zet de verwarming nog een graadje hoger] ...Albino warm?

Dat heb ik nou echt altijd een van de lelijkst klinkende, koude, kille softsynths ooit gevonden... maargoed, smaken verschillen.

Als je Albino fijn vond werken en goed vond klinken, is Rob Papen - Predator wel iets voor jou (maar dat is ook niet echt een onbekende).

Ola,

Zijn er een synths die een beetje in de buurt komen qua warmte van de Albino van Rob Papen?

Sylenth, fm8 enzo ken ik wel maar zoek juist de wat minder bekende of juist de nieuwere aanverwante vst's..

Groet,
t

zeta is helder / fatt ,...en meer
raar dat een vst synth heel breed kan zijn en toch soms erg karakteristiek
de sylenth vindt ik egt een toppertjes
leuk is bv de was p ...van dash signature
tegen woordig gratis

super wave is ook erg juno achtig en meer

kzoek zelf ook meer de sounds die je niet makkelijk met een hardware synth maakt
wavetables gebral enso

sc6
oja zebra check die ook en zebra lette
freakie presets init !
:halleluja

Ahum... [zet de verwarming nog een graadje hoger] ...Albino warm?

Dat heb ik nou echt altijd een van de lelijkst klinkende, koude, kille softsynths ooit gevonden... maargoed, smaken verschillen.

Tsja, de presets zijn inderdaad niet echt om over naar huis te schrijven maar met een beetje programmeren kan je echt ver komen.. cpu is alleen wat minder blij dan ..

Ik gebruik ' em in 95 % van al mijn producties en volgens luisteraars klinken die ' warm'... blabla.. :)

Predator gebruik ik zelf ook maar heeft net niet die sound die ik zoek.

Het verbaast me dat er niet meer over de zebra gesproken wordt op dit forum. Deze synth klinkt vreselijk warm en analoog en kan bovendien door zijn modulaire opbouw zo ontzettend veel dat hij vrijwel al je synths kan vervangen.

Hier een demotje waar ik erg van onder de indruk was:

http://www.u-he.com/zebra/songs/UHE_ZebraScience.mp3

Zekers vet.. Teddie.
Helix is ook erg netjes ...
Er zijn op moment genoeg synths die albino 3 killer waardig zijn imho.

Back