Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Daarna heb ik hem weer in elkaar gezet. En oh wat was het spannend toen ik hem weer aanzette. Zou alles het weer doen? Gelukkig wel. MAAR...
Er is toch iets niet helemaal goed gegaan. Een aantal leds van de sequencer werken niet meer. Hmmm... bummer.
Ik heb alleen de nummers 5 t/m 12 vervangen maar van de nummers 1, 5, 9 en 13 doen de LEDs het nu niet meer.
Vreemd. Ik vermoed 1 defect LED, waardoor er meerdere niet meer werken. (kan dat? Iemand een idee?)
Voor de rest werken de step switches wel gewoon. Weet iemand of die stepswitches een richting hebben? Er staat wel een klein rondje op wat kan duiden dat je hem er op een bepaalde manier in moet zetten. Bij alle switches heb ik ze op de zelfde manier geplaatst als het orgineel, alleen bij nr. 9 ben ik vergeten te kijken. (misschien is deze de reden van de uitvallende LEDS??)

Nog even een foto van de start/ stop en tap switches.
1800 is wel heel kras...
Overigens ligt mijn DR55 nu bij DenDer, daar kan wellicht ook nog iets prachtigs uit voort komen
![]()

Die kwam oorspronkelijk van een csq-600. Dat blauwe is er wel op gezeefdrukt.
Die gaat goed manga morgen de midikit in elkaar solderen.....nog ff wachten op het chippie dat Etaoin fikt en dan krijg je telefoon.