SoundToys Native effects

Jos Pos

Ouwe rot
Ik was me de SoundToys aan het bekijken: http://www.soundtoys.com/products/SoundToysNative/

Nu is het me niet compleet duidelijk of ik deze op me iMac kan draaien. Ze spreken over een iLok hardware key... of heeft dit enkel betrekking op pc?

Dus kan ik deze bundel gewoon bestellen en installeren? (heb logic 8 )

Zijn er gebruikers op dit forum en hoe zit het met cpu? Zal mijn iMac 2.66Ghz 2gig ram dit trekken?

Je hebt ook een iLok nodig om de plugins op een Mac te kunnen draaien. Zo'n iLok kost rond de 39 euro.

Wat betreft CPU heb ik nooit problemen gehad. De plugin is denk ik niet heel CPU resource intensief.

Volgens mij is er ook een 30 dagen demo versie te verkrijgen. Neem even contact met ze op. Het zijn iig erg goede plugins, vooral de Echoboy is erg cool.

Draaien prima op mn iMac, en het zijn erg fijne plugs. iLok heb je nodig, ook voor de demo's...

goeie plugs

speed is handig maar lelijk wel
timeblender en pitchblender heerschggen

Oeioeioei, dat heeft lang geduurd, maar ik ben erg benieuwd!

(En nee, dat heb ik niet vaak bij VST's... :D)

Niet VST, ik dacht eerst ook oud nieuws. Maar het is een mooie dag voor de mannen met windows, het zijn echt de fijnste plugs die ik heb.

idd, niet als VST.

wel een ballen bedrijf, ik heb meerdere mails gestuurd naar hun wanneer het VST werd. 0x antwoord.

Best via de site bestellen? Of zijn er andere sites die ze ook aanbieden, op thomann of musicstore.de vind ik ze niet.

Komt het dan uit USA en moet je dan nog taxen erop betalen? of is er een Europese distributeur?

@fjoesz: die timeblender en pitchblender zijn alleen verkrijgbaar als je de TDM bundel bestelt. Maar deze draaien enkel op Protools of vergis ik me? Weet niet wat TDM precies is...

Best via de site bestellen? Of zijn er andere sites die ze ook aanbieden, op thomann of musicstore.de vind ik ze niet.

Komt het dan uit USA en moet je dan nog taxen erop betalen? of is er een Europese distributeur?

@fjoesz: die timeblender en pitchblender zijn alleen verkrijgbaar als je de TDM bundel bestelt. Maar deze draaien enkel op Protools of vergis ik me? Weet niet wat TDM precies is...

Zou ze via de site bestellen. Volgens mij nergens goedkoper te krijgen. Heel misschien via eBay. Ze worden aangeboden als een download dus geen tax, boekjes en dergelijke.

TDM is een pro versie van Pro Tools. Die time en pitchblender heb je niet nodig.

aah dat zou kunnen
nou ik heb ze hier wel dus
coole plugs heur die timeblender en pitchblender
je hoeft ze niet te hebben maar ze zijn wel heel erg ok
kest wel heule leipe dingen mee doen mienjung

Kan best heel erg goed zijn, maar 350 dollar voor een delay-plugin (Echoboy)???

Daar heb je bijna een Cubase Studio 4, een Mopho of Omnisphere voor. Belachelijke prijzen...

Ik vond de prijs ook niet schokkend, maar heb de bundel dan ook van iemand overgenomen voor een fijne prijs. En er is zat duurder, maar weinig zo goed ;)

Back