Adapter nodig?

BIAM

.
Het is mij al vaak overkomen; koop je een leuke 2ehandse synth, zit er weer een verkeerde adapter bij. Dus koop je een nieuwe, zit je met die oude!

Zet die adapters gewoon in deze thread en je maakt er misschien iemand blij mee.
Weggooien kan altijd nog!
--------------------------------------------------------------------------

Ik zoek nog een adapter die op een Roland TR-505 (9V + op de ring +/- 5mm breed) kan werken en een adapter die op een Yamaha QY100 (12V - op de ring +/- 5mm breed) kan werken.

Liefst origineel heb al een passende multiadapter. Bij de QY100 is dat een PA-3B, bij de TR-505 weet ik het niet.

Het is mij al vaak overkomen; koop je een leuke 2ehandse synth, zit er weer een verkeerde adapter bij. Dus koop je een nieuwe, zit je met die oude!

Zet die adapters gewoon in deze thread en je maakt er misschien iemand blij mee.
Weggooien kan altijd nog!
--------------------------------------------------------------------------

Gewoon bewaren !!!
Mischien krijg je binnenkort een leuk stuk gear erbij zonder adapter, en past die oude adapter .

Ik heb hier nog een kratje vol van die dingen......altijd makkelijk :okdan:

Gewoon bewaren !!!
Mischien krijg je binnenkort een leuk stuk gear erbij zonder adapter, en past die oude adapter .

Zit daar toevallig een 15V met minimaal 1,2A tussen Peter?

Gewoon bewaren !!!

Of je ze weg wil doen moet je natuurlijk zelf weten, het kan idd handig zijn om ze te bewaren.

Nou heb ik ze laatst weggegeven, omdat ik nooit de adapter had die ik zocht en het kratje(bij mij een schoenendoos:)) beu was. Meestal te weinig ampere.

Daarom leek het me wel aardig om deze thread te starten, omdat zoveel mensen een 'kratje' thuis hebben staan en er genoeg zijn die er 1 zoeken.

Het is idd beter dat hier adapters gevraagd worden ipv aangeboden:stupid.

Back