Het zijn lessen van 10 x 2 uur met een half uurtje pauze tussen het eerste en tweede uur. De info zal toch even moeten zakken
Wat mij bevreemd zijn de posts van blijkbaar niet geïnteresseerden. Dus aan deze mensen het volgende: voordat je kritiek geeft, kom maar eerst naar de info middag want je weet niet eens waar je over praat. Wat je wel kan doen is vragen stellen hier of op de info middag want vanaf een afstand een beetje negatief doen geeft alleen een raar beeld over jezelf weer en bij mij roept het de vraag op of je eigenlijk wel iets wil leren(?) want dan heb ik je liever niet als cursist.
Verder wens ik iedere gedreven synth freak hier een fantasties 2009 met enorm veel speel plezier.
1e ik vindt t niet zoveel geld 40 p/dag
rob papen soun d cursus is een dag en kost 4x zoveel of je daar zoveel meer leert ...vd meester ! is maar weer zoon woord !
2e t moet een naam hebben astie had gezegd teK no en drum en bass en electro programeer dag
wast weer ; tek no = underground
drum en bass wordt niet gemaakt in nederland
electro heb je ook weer electro-nishe muziek en miami bass en daartussen ligt weer een zee van geluid
allemaal maar naampjes [dance klinkt gewoon kut ]
hij had beter idd kunnen zeggen electronishe muziek wat de cursisten er verder van bakken qa richting ...das eigen inbreng
3e ist niet voor mij ...want k loop hier al 10+ jaar r-ond en [denk ] wel genoeg te weten ...en soms leer ik ook nog [ ik kraak niet af }
wilde dat er tien jaar geleden ...dit soort dingen gedaan werden ...heb mezelf alle atari/ cubase versies ...div appaaraten fx en synthese technieken moeten aan leren
autodidact ...toch van midi en recording / intervace blad tot t froum / internet nu ...alemaal een leerzame bron
[kben ook wel m,et een maatje naar en cem meeting geweest leuk ja !
leerzaam ...hmmm ]
4e idd gatsen die niet gaan / shut up ....

dit is waar een synth forum vooral voor " starters " om draait !!!