Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hey, kunnen we het forum zo reorganiseren dat iedereen weer bij 0 posts begint?

Deze verandering is meer dan een week geleden doorgevoerd.. Op dat moment was er blijkbaar geen reden voor je om er iets van te zeggen, pas *nadat* ik melding maak van de veranderingen kom je met je reactie. Ik snap dat niet zo goed
Hoe dan ook, zoals ik al schreef: mocht jij (of iemand anders op het forum inhoudelijk iets anders willen zien aan deze indeling, laat het gerust weten!
Ik hoor het graag.

Volgens mij was het mij wel opgevallen...zie datum 1e bericht....ik schrok dacht dat het aan me computer lag....had ik die bijna weg gegooid![]()

Toch wel mooi hoe er zonder ons in te lichten voor ons wordt besloten hoe goed de indeling wel niet is. Je zou het bijna normaal gaan vinden.
Denk toch es om je hart, Wouter.
Was van de week al bezig met reageren maar de draad werd weggewerkt. Toen had ik er eigenlijk al genoeg van.
En qua forum is er wel een verandering die ik graag zou zien maar dat lijkt mij redelijk onwaarschijnlijk. Ik heb het al vele malen voorgesteld overigens.
Zolang de community nog enigzins functioneert is het nog wel de moeite waard om in te blijven loggen. Maar zoals voor de 'coup d'etat' zal het toch nooit meer worden.

We hebben inderdaad de forumindeling iets aangepast. Een overzicht van de veranderingen:
Volgens mij is het er nu een stuk overzichtelijker op geworden. Mocht je nog dingen tegenkomen, meld het gerust!
- De volgorde van de categorieën is logischer ingedeeld
- De beschrijving bij elk forum is bijgewerkt
- Het forum voor de Synthwiki is verwijderd, de discussies zijn verplaatst naar het feedback forum
- Het forum met uitgaanstips is verplaatst naar de categorie "Muziek Algemeen"
- Het zeer geheime forum voor moderators en beheerders is nu uitgerust met nog meer geheime opties
Goed ja, maar wat is het juist met die verwijdering van berichten? Niet dat het mij echt interesseert hoeveel berichten ik juist heb geplaatst, wél vraag ik me af welke berichten dan wel zo idioot waren dat ze weg moesten. En wie heeft dat dan opgezocht?
(ik ga ervan uit dat het niet gaat over de "welkom" berichten want die waren toch al langer niet meer meetellende?)
)