Ik vind de sound/sfeer erg goed geslaagd! Na de tweede break zou een verandering in melodie/chords erg mooi zijn denk ik, maar dat is misschien weer meer trance dan deephouse. Well done iig.
dit zou heel goed een discussie van 10+ pagina's kunnen worden met die uitspraak
Kwa style zou ik het meer typeren als progressive idd, maargoed, wat maakt dat ook uit toch.
Tracktechnisch, ik vind de kick net ff te hard ofzo (en ben zelf niet zo'n liefhebber van 909 achtige kicks).
En de leadsound mag van mij wel wat meer hoog en/of prominenter. Of wat meer fx ofzo, ik vind hem wat droogjes.
Nee joh,dás meer lounge acid jazz achtige shit. voor foute patsers in Vak Zuid of Bloemendaal.
Deephouse is lekker stoffig/muffled wat monotone house akoordjes, waar de variatie zit in de soundscapes en filters.
Het donkere in de track is juist bewust, als de leads weer scherper worden dan wordt het allemaal weer puntiger en neigt het i.d.d. meer naar progressive
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.