Deephouse grooves

Johndoe11

Gedeactiveerd account
meer dan 7min lekker vaag en groovy..... 160Kbs

ENJOY.....

Last edited by a moderator:
Dit is zeker geen house. Begint als techno, wordt later meer progressive of zo. Technisch goed, maar wel behoorlijk clichee qua geluiden en accoorden.

Hoezo geen house? Ik hoor toch boem boem boem.

dit zou heel goed een discussie van 10+ pagina's kunnen worden met die uitspraak ;)

Kwa style zou ik het meer typeren als progressive idd, maargoed, wat maakt dat ook uit toch.

Tracktechnisch, ik vind de kick net ff te hard ofzo (en ben zelf niet zo'n liefhebber van 909 achtige kicks).
En de leadsound mag van mij wel wat meer hoog en/of prominenter. Of wat meer fx ofzo, ik vind hem wat droogjes.

Deephouse is of met negers/negerinnen die zingen en/of lo-fi jazz loops of het is meer de Omar S kant op.

Deephouse is of met negers/negerinnen die zingen en/of lo-fi jazz loops of het is meer de Omar S kant op.

Nee joh,dás meer lounge acid jazz achtige shit. voor foute patsers in Vak Zuid of Bloemendaal.

Deephouse is lekker stoffig/muffled wat monotone house akoordjes, waar de variatie zit in de soundscapes en filters.

Het donkere in de track is juist bewust, als de leads weer scherper worden dan wordt het allemaal weer puntiger en neigt het i.d.d. meer naar progressive

Back