aankopen

lepelon

Ingeburgerd
Hoi,
Ik weet niet zo goed waar ik deze tekst neer moet zetten, wil het toch graag kwijt, en wellicht heeft iemand een oplossing of wordt er iemand verlicht.
Ik heb gisteren een aankoop gedaan van een drumcomputer, heb hiervoor een lange treinreis gemaakt 5uur en er best veel geld aan uitgegeven 261.00.
Degene bij wie ik hem op zou komen halen zou hem afgeven op het cs want hij woonde op een afgelegen moeilijk bereikbare plaats met het ov en zei dat de drumcomputer in een zeer goede staat verkeerde en inclusief kabels.
Eenmaal aangekomen op het cs liet hij me de drumcomputer zien maar hij had ook erg veel haast dus kon niet echt dipergaande vragen stellen. Zag ook al vrij snel dat er geen induviduele uitgangen opzaten zoals hij al wel vermelde. Ik heb aan hem gevraagd voodat het geld overhanduigt werd als er problemen zijn wat dan, krijg je geld terug werd me gezegd.
Vanochtend dacht ik lekker riotmes te gaan proggen, en kom tot de constatering dat erg veel delen van de drumcomputer het nauwelijks doen en heb daarop de dingen die ik kan testen getest. Volgens mij zit het verder dan ik wil gaan. Ik heb contact opgenomen met degene maar die wil nergens iets van weten.

op je strepen staan en de koop ontbinden is het enige.
Als apparaat i.d.d. defect is.

Als het gebruik ervan tegenvalt dan had je jezelf beter moeten informeren en is 2e hands verkopen de enige optie.

eisen..... indien geen reactie dreigen met rechtsbijstand.

Je recht hebben en krijgen zijn helaas 2 verschillende dingen

Particulier aan een Particulier verkopen blijft wat betreft
garantie moeilijk deze is meestal tot de voordeur of je
moet iemand op zijn woord geloven dat alles goed werkt.
Het beste is om dingen zelf te testen dan even snel
geld en dan maar dag.

'k Vrees dat 't inderdaad uit zal draaien op jouw woord tegen de zijne... en dan is 't (vaak) jammer maar helaas.. :(

Daar kom ik ook op uit, het is een beetje hoe je met elkaar omgaat. ik kan hem met een bezoek vereren maar dat lijkt me ook niet erg zinvol. Ik hoop dat ik met degene een goede oplossing kan bedenken :-)maar vooralsnog krijg ik weinig reactie terug

Waarschijnlijk kan je naar je geld fluiten, dus als het een analoge is kan je hem misschien wel repareren. Maar dit ruikt naar een ripoff. suc6

Ja het is een analoge bak, repareren kan ook zeker wel, maar daarvoor heb ik deze aankoop niet gedaan, ik wou een leuke drumcomputer erbij die ik vanaf meerdere punten kon en kan sequencen bijvoorbeeld door een analoge sequencer of door een lfo, of door de 303 hetgeen me erg leuk leek lijkt.
Heb al vele test pogingen opnieuw gedaan maar het blijft gewoon kapot.
Solderen doe ik al best veel, en wou dat deze keer niet doen :-)
Mocht het niet tot een goede oplossing komen ga ik het wel proberen.
Ik heb deze hier via het forum gekocht.
Dank voor de feedback

Ik wacht eerst 2 dagen nog op de reactie van degene van wie ik hem gekocht heb voordat ik er meer over vertel.
Heb as woensdag een optreden op een boot Moby King in Amsterdam en had hem daar graag willen gebruiken op aanvulling van de 606 en 707 en deze had een kick ,snare en 4 toms

Ik hou het hier iig strak in de gaten, het zelfreinigend vermogen van de marktplaats van SF kan wat mij betreft niet actief genoeg worden bevorderd ;)

Ik zeg hang em high als je geflest wordt!

Hmm. Zulke verhalen hebben vaak 2 kanten...

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=105212

Om dan meteen te beginnen over 'hang 'm high' of 'non-verbaal' ingrijpen, vind ik wel heel vlug geconcludeerd. Was het niet net kerst geweest? ;{
Verder heb ik positieve ervaring met Rombraz, trouwens.

Het strak in de gaten hier had het ook al gezien, het is een soap.

Back