re
re
Tis ook het laatste wat ik erover zeg, als je de foto goed had bekeken kun je zien dat die stereo uithad.Of wat je zegt wat ik gezegd zou hebben over die outputs volgens mij ging dat over de triggers.
Verder heb ik tegen hem gezegd dat als die stuk was dan zou die zijn geld terugkrijgen.(als die thuiskwam en het apparaat ging niet aan had ik dat ook wel gedaan.
maar die vage problemen die jij opnoemt was absoluut niet zo.
Dit apparaat heb ik uitvoerig getest .Komt van vemia zelf,
Ik weet niet of je wel eens iets van vemia zelf hebt gekocht maar dat spul is allemaal zeer netjes en goed getest.
inclusief die koffer die je er ook bij kreeg met de benodigde stekkers,en nog wat documentatie.
verder heb ik hem weinig gebruikt wel voor het verkopen nog ff geteset daarna goed verpakt met bubbeltjes plastic in de koffer en op naar het station.
Mijn dochtertje had uitvoering je zou er tussen 17:00 en 18:00 zijn maar kwam pas half zeven,ik was te laat terug vind ik nog niet eens zo heel erg.
Maar ik neem ook de moeite om naar lelystad 60km heen en terug te rijden in mijn eigen tijd vind ik ook niet erg.
Wat ik wel erg vind is dat je niet even het fatsoen neemt om te wachten tot na de kerstdagen.
Mijn vriendin werkt dus die is dan vrij mijn dochtertje heeft vakantie..
Enfin ik heb je duidelijk op het station nog gezegd dat die stereo uit was.
vervolgens vroeg je de hele tijd aan mij waar die op leek ,je wilde graag dat die op een vermona leek,koop dan een vermona.
Wat ik denk is dat je de klank niet beviel en vervolgens erop gooit dat die defect is zodat je je geld terug kan krijgen althans zo voelt het wel.
mischien heb je hem wel laten vallen? Het is iig niet geloofwaardig
Je had ook een auto kunnen regelen en hier testen.
Ik verkoop geen troep,waarom zou ik?
Ik maak zelf ook muziek, koop veel oude analoge spullen met gevolg dat dingen stuk aankwamen etc.. zwaar kut
zou ik iemand anders niet aan willen doen hoor
Maar alles kan hier getest worden.
Vervolgens loop je op 1ste en 2de kerstdag mij voordurend te bellen en smsjes te sturen , dat schoot mij echt in het verkeerde keelgat. Op 1ste kerstdag is mijn zoontje jarig.
2de kerstdag had ik ook wel iets beters te doen.
Nadat verteld te hebben ga je gewoon door, je genoot ervan of niet?of heb je een hele dikke plaat voor je kop!