Digital_overdri
Stamgast
Sinds vandaag heb ik een Sherman Filterbank 2. Tot op heden heb ik nog nooit gebruik gemaakt van externe fx en er nu dus niet uit. Kort heb ik enkele topics doorgelezen en daaruit heb ik mijn werkwijze gehaald.
Gear
Virus ti desktop
Sherman filterbank 2
M-audio delta 1010 (geluidskaart)
Wat wil ik ?
Virus TI > Sherman > Geluidskaart
Werkwijze:
1. Ik voeg een midi track in Cubase SX 3 toe en koppel deze aan de virus ti.
2. Bij vst connections (F4) voeg ik een in- en output toe (zie screen 1 en 2).
3. Vervolgens send ik het naar de Sherman Filterbank door hem bij output routing naar het net aangemaakte kanaal te sturen (zie screen 3).
4. Van output 3 van de geluidskaart gaat hij naar de Sherman Filterbank toe en komt daarbij binnen in signal in (klopt dit? of is dit al een verkeerde ingang?).
5. Van de Sherman Filterbank gaat hij via de main out naar input 3 van de geluidskaart.
6. Ik maak in Cubase een audio kanaal aan en kies als input de net aangemaakte Sherman Filterbank input.
Screenshots
Screen 1:
Screen 2:
Screen 3:
Het resultaat is dat ik geen geluid heb. Wat doe ik allemaal verkeerd? Graag krijg ik jullie hulp!
Alvast bedankt voor de moeite
Gear
Virus ti desktop
Sherman filterbank 2
M-audio delta 1010 (geluidskaart)
Wat wil ik ?
Virus TI > Sherman > Geluidskaart
Werkwijze:
1. Ik voeg een midi track in Cubase SX 3 toe en koppel deze aan de virus ti.
2. Bij vst connections (F4) voeg ik een in- en output toe (zie screen 1 en 2).
3. Vervolgens send ik het naar de Sherman Filterbank door hem bij output routing naar het net aangemaakte kanaal te sturen (zie screen 3).
4. Van output 3 van de geluidskaart gaat hij naar de Sherman Filterbank toe en komt daarbij binnen in signal in (klopt dit? of is dit al een verkeerde ingang?).
5. Van de Sherman Filterbank gaat hij via de main out naar input 3 van de geluidskaart.
6. Ik maak in Cubase een audio kanaal aan en kies als input de net aangemaakte Sherman Filterbank input.
Screenshots
Screen 1:
Screen 2:
Screen 3:
Het resultaat is dat ik geen geluid heb. Wat doe ik allemaal verkeerd? Graag krijg ik jullie hulp!
Alvast bedankt voor de moeite

Ga het eens opzoeken, bedankt voor de tip