Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
alles blijft realtime in mijn projecten, niks committenik weet niet veel over pcs
maar een ding weet ik wel : koop een 24-7 harddisk
die hebben een langere levens duur dus dan ben je niet ineens al je werk kwijt op een dag
ik weet niet veel over pcs
maar een ding weet ik wel : koop een 24-7 harddisk
Ja het is weer even tijd voor een nieuwe pc.
Nou ben ik geen professional in dit soort zaken maar weet ongeveer wel wat ik nodig heb.
Heb vandaag even een samenstelling gemaakt wat erin komt.
Moederbord Asus M4A88T-M/USB3 (880G, pci-e & onboard, ddr3, 8 channel, raid)
Cpu Amd Phenom II Quad 965 (3.4 ghz, 8 mb, am3, 125 watt, boxed)
Koeler Arctic Freezer 7 Pro Rev. 2 (s775, s939, s1366, s1156)
Geheugen GEIL Value (4096 mb, 1333 mhz, CL9, 1.5 v, non-ecc, unbuffered, kit of 2)
Grafische kaart club3d RADEON HD5570 (650 mhz, 1024 mb, DDR3, 1333 mhz, 128 bit, 11, fan)
Hardeschijf Western Digital Caviar Green (1500 gb, sata/300, 8.9 ms, 7200 rpm, 64 mb, 3.5")
Kosten 619,02.
Iemand nog tips of aanmerkingen?
Het wordt een pc die ik alleen voor produceren ga gebruiken.
nou ja ik had van mn zus een oude samsung disk gekregen ( gratis ) maar dat ding was dus al vet oud : dus twee jaar werk stond erop : crashed die disk opeens : twee jaar van mn werk kwijt dus......
daar zou ik dus al helemaal geen vertrouwen in hebben .... en dan er ook nog 2 jaar op werken? eeeuh???![]()
ja nu koop ik binnenkort dus wel een goede disk ( die iets duurder is maar met een garantie van 5 jaar dus )

ja das de eerste keer bij mij in heel mn leven dat een disk crashde ...