Ik heb al een tijd een probleem met het geluidskaartje van mijn acer laptop...
(audio realtek)
Het probleem is dat, vooral bij het gebruiken van ableton live, mijn geluid kraakt. Het kraakt door de boxen van de laptop zelf, door de hoofdtelefoon en door mijn studio monitors.
Ik heb al veel zogezegde oplossingen gevonden voor dit probleem, maar niets hielp. (In een muziekwinkel zeiden ze dat ik men latency moest lager zetten en de rest zei dat ik mijn drivers moest updaten. Maar niets helpt...)
Weet iemand een andere oplossing?
Ik ben wel van plan mij een usb audio interface van rond de 100 euro te kopen, zou dan het probleem opgelost zijn?
En nu we toch bezig zijn, wat zou een leuke interface zijn tussen de 80 en de 110 euro?
(Ik wil mijn laptop aansluiten op een mixertje)
Alvast bedankt!
(audio realtek)Het probleem is dat, vooral bij het gebruiken van ableton live, mijn geluid kraakt. Het kraakt door de boxen van de laptop zelf, door de hoofdtelefoon en door mijn studio monitors.
Ik heb al veel zogezegde oplossingen gevonden voor dit probleem, maar niets hielp. (In een muziekwinkel zeiden ze dat ik men latency moest lager zetten en de rest zei dat ik mijn drivers moest updaten. Maar niets helpt...)
Weet iemand een andere oplossing?
Ik ben wel van plan mij een usb audio interface van rond de 100 euro te kopen, zou dan het probleem opgelost zijn?
En nu we toch bezig zijn, wat zou een leuke interface zijn tussen de 80 en de 110 euro?
(Ik wil mijn laptop aansluiten op een mixertje)Alvast bedankt!