De lage pond: profiteer jij mee?

Zeg, en wat vinden we van AbsoluteMusic ?

Verzenden is hier wel wat duurder, te weten 25 pond (per koerier).

Zeg, en wat vinden we van AbsoluteMusic ?

Verzenden is hier wel wat duurder, te weten 25 pond (per koerier).

ex display spul ...yammie mo synth
rare model niet duur ; http://www.absolutemusic.co.uk/shop/view_product.php?product=bstyammm6

Description:

The incredibly powerful MM6 is based around the highly acclaimed, award-winning Motif series tone generator and is without doubt the best sounding synth in its class. With its internal patterns and loops for creative inspiration, realtime controls for sonic control and powerful arpeggiator, combined with it’s friendly user interface, it’s all you need to produce great tracks. The MM6 is also the perfect creative accompaniment for computer users, its single-cable USB interface making it the perfect solution for anyone involved with synthesizers and sequencing.

3 in stock*

en omdat k zelf nogal pedaaltjes freak ben ; de boss chorus [new ] 103.-
http://www.absolutemusic.co.uk/shop/view_product.php?product=bstbosce20nb

sommige prijzen best ok :P

Volgens mij moet je bij prijzen vanuit het buitenland nog 20% Nederlandse BTW bijrekenen.

Zoveel scheelt het dus ook weer niet.

Nope, geen extra kosten. Tenzij jij één van die mensen bent die gelooft dat Engeland niet bij de E.U. hoort, dan moet je terug naar de lagere school.

Wat ik me nou afvraag is of ze in de UK niet nu als een gek de prijzen omhoog gaan gooien om te profiteren van al die gierige buitenlanders ;).

En dan nog, zelfs in .de zijn veel dingen ook goedkoper.
Dus denk dat het deels met de koers te maken heeft maar ook de lagere omzet in .nl ervoor zorgt dat ze hun produkten duurder moeten verkopen om nog een beetje winst te kunnen maken.
En niet te vergeten het oerwoud van kinderachtige kutregeltjes waar je als onderneming tegewoordig allemaal al aan moet voldoen wat uiteindelijk ook weer een negatieve invloed heeft op de prijs.

Wat ik me nou afvraag is of ze in de UK niet nu als een gek de prijzen omhoog gaan gooien om te profiteren van al die gierige buitenlanders ;).
Nee; de bulk van de verkoop blijft binnenlands en de prijs in ponden is niet zo veel anders dan een 1/2 jaar geleden (op de na-kerst-opruiming-korting na).

Sony heeft het met hun producten al gedaan
Dat ligt aan het feit dat het een Japans bedrijf is.

Mijn bestelling is ondertussen voltooid en ik heb €414 betaald voor mijn piano. Maw €216 profijt :D

Wonderlijk hoe het oestrogeen altijd zegeviert :D

Schoenen in de uitverkoop.. je begrijpt vrouwen direct een stuk beter!

leuk van de lage engelse pond :verkoght:

denken jullie wel aan de engelse omvormers voor stroomkabels?

Ik ben zelf trouwens niet helemaal ondersteboven van de normale Engelse post richting Nederland, dat duurt vaak een halve eeuw ;{

Ik ben zelf trouwens niet helemaal ondersteboven van de normale Engelse post richting Nederland, dat duurt vaak een halve eeuw ;{
Inderdaad is dat wel een nadeel; post uit de US (tien keer zo ver) gaat tien keer zo snel. Post naar de UK gaat daarentegen wel redelijk snel....

Een Voyager rackmount voor 1200 nogwat, dat is wel erg weinig.....zelfs ex vat....

Back