Hanz
Anonieme Analogist
Zeg, en wat vinden we van AbsoluteMusic ?
Verzenden is hier wel wat duurder, te weten 25 pond (per koerier).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zeg, en wat vinden we van AbsoluteMusic ?

Volgens mij moet je bij prijzen vanuit het buitenland nog 20% Nederlandse BTW bijrekenen.
Zoveel scheelt het dus ook weer niet.
Je hebt gelijk: http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/internetaankopen-04.html#P92_6003Nope, geen extra kosten.

dat doen ze vast niet want dan komen er aanzienlijk minder buitenlanders ff wat kopen nutuulk...Wat ik me nou afvraag is of ze in de UK niet nu als een gek de prijzen omhoog gaan gooien om te profiteren van al die gierige buitenlanders.

Nee; de bulk van de verkoop blijft binnenlands en de prijs in ponden is niet zo veel anders dan een 1/2 jaar geleden (op de na-kerst-opruiming-korting na).Wat ik me nou afvraag is of ze in de UK niet nu als een gek de prijzen omhoog gaan gooien om te profiteren van al die gierige buitenlanders.
Dat ligt aan het feit dat het een Japans bedrijf is.Sony heeft het met hun producten al gedaan
Dat ligt aan het feit dat het een Japans bedrijf is.
Mijn bestelling is ondertussen voltooid en ik heb €414 betaald voor mijn piano. Maw €216 profijt![]()

Ja, inderdaad is dit het synthforum (wat dat met de prijzen te maken heeft begrijp ik niet)Dit is toch Synthforum, juist? Roland, Yamaha, Korg, Akai zijn allemaal Japanse bedrijven.
Inderdaad is dat wel een nadeel; post uit de US (tien keer zo ver) gaat tien keer zo snel. Post naar de UK gaat daarentegen wel redelijk snel....Ik ben zelf trouwens niet helemaal ondersteboven van de normale Engelse post richting Nederland, dat duurt vaak een halve eeuw![]()
Inderdaad is dat wel een nadeel; post uit de US (tien keer zo ver) gaat tien keer zo snel. Post naar de UK gaat daarentegen wel redelijk snel....