Inmiddels alweer 2 single's ....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hey, ik vind nietv dat iemand moet miepen, je zingt super en de produktie staat prima (ietsje veel galm vind ik) en -jij- hebt de optredens zie ik op de foto's. Muziek is om mensen lol te geven en dat zal vast lukken. +1 liever een voederbiet dan een technobeat haha

Had je gedronken...volgens mij heeft het helemaal niet gesneeuwd met Kerst;)

Wat mij betreft had er 4 meter mogen liggen en het hele jaar door....
Sorry Arjan maar het het is niet in mijn straatje..ik heb zo m'n buik vol van dat Nederlandstalige..ik weet dat het momenteel weer helemaal ''hot'' is maar helaas kan 90% ervan niet zingen en live komt bij de meesten al helemaal niet in hun vocabulair voor..
Deze dingen zijn op te heffen door enige diepgang en betekenis in een tekst te proppen maar helaas slaagt daar ook meer dan 75% niet in.

Altijd weer die GM sounds en teksten over de costa,liefde etc.is al 1000 keer gedaan en gaat helaas nog lang door vrees ik.

Verder vind ik het voor jou leuk dat je een schare fans hebt en wat optredens maar ik zal er nooit fan van worden.
Misschien een idee om met een MPC,Moogje,Vocoder etc.etc.''onze'' nederlandse smartlappen weer wat nieuw leven in te blazen ?:eureka:
(oh ja ikzelf kan helemaal niet zingen en kan het ook niet beter qua tekst vrees ik,maar ik ga er me ook niet aan wagen)

Succes verder !:)

hey, ik vind nietv dat iemand moet miepen, je zingt super en de produktie staat prima

Sorry ik vond wel dat ik ff moest miepen...ik geloof ook in zingen en zingen..wat is zingen eigenlijk?Mooi meelallen of a'la Shirley Bassy,Tom Jones.
Niet alleen qua techniek maar ook bezieling..
Kijk ik kan niet zingen maar zal ook wel toet,toet toeter op m'n waterscooter eruit krijgen.

Weet waarover je zingt,en sta achter de tekst dan ben je al een eind op weg.

En voor de rest klinkt het voor jou genre o.k. natuurlijk (ook al ben ik er geen liefhebber van)

Ach, een zelf gemaakt liedje is al bijna verwennerij tegenwoordig met al die cover-zingende, "bekend van de soundmixshow van 1992, partyzangers (and friends als je het écht slecht getroffen hebt). ;{

.

.

Ja het is idd niet in dit straatje . Ik heb niet alles helemaal goed gelezen maar. Deze liedjes gaan geheel niet over liefde of over country of mooi weer . Luister maar goed!! Het blijft een ander soort styl als synth muziek.

Er mag van mij wel een slot om , tis alleen beetje voor de reclame he:D

:slotje::slotje::slotje::slotje:

en nou zit dat kutlied nog in mijn kop ook.

la-la-laa-laa, la-la-la, lala, la, la, la....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back